LoL @ na 70 pagina's de titel van het topic gaan bekritiseren. DOEI
Maargoed het kan zijn dat IK natuurlijk de plank mis sla....LOL
EDIT: 71 Pagina's![]()
ogg hij heeft uiteindelijk toch de moed opgegeven

Jammer Hoor knul volgende keer beter

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
LoL @ na 70 pagina's de titel van het topic gaan bekritiseren. DOEI
Maargoed het kan zijn dat IK natuurlijk de plank mis sla....LOL
EDIT: 71 Pagina's![]()

LoL Purn Volgens Mij drukt je synth De kick weg![]()
Punch staat niet te zacht vind ik, ik vind de bass te zacht, vind je niet? Maar als ik de bass harder zet, valt mijn synth direct weg...PLaats er anders even een equ op set de mid range van je punch iets hoger.of zet gewoon de synth wat zachter (kijk anders het verschill op je mixer )
Nah, ik ben nog niet zo goed in het maken van melodieën, tevens lijkt het een hele makkelijke melodie omdat je precies de toonhoogtes kunt horen, de aangeslagen noten lopen niet in elkaar over. De synth was niet zo lang werkMelodie is 5 seconden werk denk
Pitchen klopt niet gelijk , Maar je kan er mee doorwat mij betreft![]()

Zoals ik zei, ik bak nog niets van melodieën 
Met je tips heb ik er dit van gemaakt...
Balans is wat beter zo denk ik, bassline heb ik wat harder gezet, zodat je kunt horen waarom mijn kick zo pitcht. Mid range punch staat wat harder

Hoop er maar niet teveel op. Heb ook al oneindig veel van die mails gehad.![]()

kanuzo je synth klinkt wel lekker, behalve de punch vind ik niet echt lekker doorkomen.. Misschien dat je nog wat extra mid-laag uit je synth kan filteren! Kick is een beetje 13 in een dozijn..

Heeft trouwens niemand een mening over mijn snippetje?

Wel grappig. Ben net de hele tijd bezig geweest met geluiden reversen en dat loopen, kick erbij en kijken wat het voor effecten ging opleveren.
Met battery kun je ook snel de selectie van de wave wijzigen, zodat je bv een helicopter na kan doen, dat soort dingen.

Vind ik ook wel een cool Effectje.. 

Een Soort Van uplifting Lead vind ik wel lekker (Wem wam wem wam)