Varierende Hardstyle Bassdrum

weet niet of ik m al geposted had maar bij deze dan. En ra ra welke melodie ik verandert heb.

Attachments

• lead hs.mp3
    1 MB · Bekeken: 112
Ik vind je kick maar niks kaphaak. (Beetje ''wannabe''-hardcore) ;)
Synth klinkt eig ook maar dunnetjes...Heb al dikkere dingen gehoord van jou. :D

Kd8 hier ook nog eens wat te dumpen.:P Melo's zijn niet van mij maar da weten jullie (nrml gezien) wel.:)

Ik hoor het wel.:mega:

Attachments

• kick test v1.1.mp3
    2,8 MB · Bekeken: 94
  • kick test v1.2.mp3
    2,8 MB · Bekeken: 95
Haha die Niel, gelijk op z'n pik getrapt ook, lmao :D

En nee dat wist ik niet, die prtscrn die ik maakte heb ik niets voor hoeven doen, zo verschijnt SF al héél lang bij mij, zelfs na meerdere installs van windows.

Maar altijd leuk zo'n reaktie, hilarisch :okdan:

:D ah, ok, ik heb het nooit aangepast na 2003, dus die oude profielsetting nam ik steeds mee. Echt zwaar offtopic.

Ik ga eens hardtsyle kicks maken ....

Ik vind je kick maar niks kaphaak. (Beetje ''wannabe''-hardcore) ;)
Synth klinkt eig ook maar dunnetjes...Heb al dikkere dingen gehoord van jou. :D

Kd8 hier ook nog eens wat te dumpen.:P Melo's zijn niet van mij maar da weten jullie (nrml gezien) wel.:)

Ik hoor het wel.:mega:

Die tweede kick is vet man, heerlijk, vooral als ie laag gaat. Echt zon technoboy gevoel krijg je derbij:P

Ik heb ook een stukje gemaakt voor men Just say my name remix, wat vinden jullie van men melodie?

Bekijk bijlage 58050

(srry voor mn dubbelpost)

Klinkt wel ok toch?

Je bass klinkt ook goed, mischien iets meer distortion gebruiken, je kick klinkt niet echt hard genoeg, waardoor t voornamelijk bass is..

Je melo klint idd wel aardig, maar mist een beetje spanning nog imo.

Nice work wel :okdan:

wat is in hemelsnaam "imao" dat zie ik vaak staan??!!

LMAO - laughing my a*se off
LOL - laugh on line/laugh out loud
LMFAO - laughing f**king a*se off
ROFL - rolling on the floor laughing

Die tweede kick is vet man, heerlijk, vooral als ie laag gaat. Echt zon technoboy gevoel krijg je derbij:P

Haha tnx!8)

Ik heb ook een stukje gemaakt voor men Just say my name remix, wat vinden jullie van men melodie?

Bekijk bijlage 58050

(srry voor mn dubbelpost)

Ik vind je melo echt goed... Die synth klinkt ook :{!
Ik krijg men synths nooit zo ''mooi'' , mijne klinken altijd té.:D
Ik moet altijd kunnen overdrijven lol

@kaphaak

melodie is idd wat dunnetjes zoals After zegt, bass ben ik ook niet zo'n fan van alhoewel ik hem totaal niet slecht vind klinken of zo. Ik hou meer van het pompende ipv die smash/plak kicks :)

@vlaamse friet vreter

lekker zoals altijd, like your style !

@Druiloor

lekker man, ik heb het over mijn hp beluisterd en het hoort alsof je kick een beetje op de achtergrond staat te rammen, ik zou hem iets meer naar voren proberen te trekken. Oh ja, en ik zou ook ff wat gaan rondsturen als ik jou was want dit mag van mij best gereleased worden :)

@Niel

kom maar op met die hardstyle kicks, ben benieuwd hehe

@Aftershoq: Ik vind je kraak niet echt mooi, bij beide niet. Maar dat is denk ik iets persoonlijks. De punch vind ik wel erg nais. :okdan:

@Druiloor: Klinkt lekker! :D

Ik heb zelf ook nog wat gemaakt, het is weer vakantie dus veel vrije tijd 8~ Let niet op de trommeltjes. Had niks anders en zonder iets is het ook zo kaal

Attachments

• boredn.mp3
    411,5 KB · Bekeken: 95
Drums vind ik wel nice,kick daarentegen mist wel wat punch. :D

@ Statiq

Ik vind het ook wel dik met die woodblocks :D, zo'n tintje zie je wel vaker. Denk aan de intro/outro van Zany - Metro (Ft. Donkey Rollers) wat overigens een bazenplaat is.

en sinds lange tijd weer eens een update van mijn kant.
Alles home made, geen samples. :okdan:

Attachments

• dnx_hs.mp3
    637,6 KB · Bekeken: 91
Jammer dat ik op mijn werk ben, anders kon ik de goede oude stukjes van Deniax luisteren :D
Zodra ik thuis ben zal ik even een comment geven op het stukje. Ik heb er al zin in :)

en meteen ook iets meer af :)

Attachments

• dnx_hs_00.mp3
    1,8 MB · Bekeken: 90
Back