Varierende Hardstyle Bassdrum

@Statiq:
Die snippet klinkt lekker! :)
Mooie lead en de kick geeft ook lekker gas (De lead mag ook nog wel ietsje harder op de mix nog).
(Nog steeds beetje a la Headhunterz, maar goed ik vind dat geen verkeerde sound).

Hee
Ben net bezig geweest met nieuwe kick, is trouwens ook mijn eerste kick :P melody is een Midi met hydra, wat feedback zou fijn zijn :D

TBC

Attachments

• Kick + Mello (Midi mello).mp3
    503,1 KB · Bekeken: 85
@statiq

thnx voor je reactie, jouw kick klinkt ook erg lekker. Die synth past er ook heerlijk bij, het crëeert wel een bepaalde sfeer wat erg belangrijk is in een track.! Nice work dude..

@Homeboy: Vind ze allewtwee echt dik! Good job!

Heb ook nog wat aangepast aan me kick. Iets minder distortion and iets kortere decay.

Echt zo iets waar je op een feest los op kan gaan :okdan: (nja ik iig wel :P)

Klinkt goed dus :)

Ik ben zelf wat dingen aan het proberen met verschillende plugins (vind hydra niet echt geweldig voor intro kicks..)

Dus hier een intro kickje uit zebra2 , vind hem nog niet helemaal lekker klinken dus word nog aan gewerkt maar comments zijn welkom natuurlijk :) (hij kan trouwens iets te hard staan)

EDIT : en nog een kick uit microtonic ,

Attachments

• Introkick2011.mp3
    752,1 KB · Bekeken: 84
  • kickmicroto.mp3
    788,8 KB · Bekeken: 100
Laatst gewijzigd:
@Joey

Hehe, je kick loopt niet sychroom met je hihat/synth/whatever..! Als je samples gebruikt kijk ff naar je adsr in je sampler.

@Kanuzo

Is die reactie voor mij bedoeld of doel je op Static ?!

Had een tijdje terug wat gemaakt en heb er verder aan lopen tweaken.
Ben er nog niet tevreden over...maar wellicht helpt wat feedback me verder. ;)

Attachments

• Parldsnip14.mp3
    1.002 KB · Bekeken: 81
@NessPJ

Meer laag geven en beter eq'en.. zowel je kick als je synth. Dan hoort ie al een stuk beter.

@Kanuzo

:D

Heuj. Ik heb ondertussen ook weer wat gemaakt een soort brennan heart lead :). Ook wat met FX-kicks zitten kloten past er nog niet echt bij maar mee bezig. Ook wat meer tijd nu dus zal ook feedback proberen te geven :biertje:

Attachments

• face-the-enemy2(leadtest).mp3
    1,1 MB · Bekeken: 89
Thanks iedereen voor de positieve feedback. :) Heb ondertussen hem zo gemaakt dat die op hoog pitchen lekker zo'n 'Poing' effect maakt

Attachments

• LBS.mp3
    510,2 KB · Bekeken: 79
@ Treshold...... laat hem eens pitchen met een melo.....

ps.zijn er mensen hier op het forum die de kicks uit een Virus TI halen !!!!!

En Statiq ga eens wat opsturen naar een label;-)

Attachments

• kick 12.mp3
    551,1 KB · Bekeken: 74
Laatst gewijzigd:
Back