Varierende Hardstyle Bassdrum

KRK's zijn prima voor thuis, waarom zou je veel geld uitgeven aan dure monitoren als je akoestiek thuis niet in orde is.?
Lijkt mij tenminste..

ja maar in een feedback winkel klinkt t toch net wat anders dan bij je thuis.

Ik zit ook te denken over monitors, mijn oog valt nu op de KRK rockit6's maar nu ik dit lees twijfel ik weer
Let wel, dit was mijn persoonlijke mening..
Ik zeg niet dat dat voor elk genre cq iedereen zo is natuurlijk.
Ik hou van strak, helder en open geluid.
Ik vondt de krk daarintegen gewoon niet mijn ding.

De klik is er... Of die is er niet ;-)

Vanavond weer lekker aan het sleutelen geweest. Me kickje begint lekker te resoneren. :D :biertje:

Attachments

• Uni-Snip27.mp3
    1,6 MB · Bekeken: 56
@Ness: De tail klinkt zo hoog? Of er zit een hoog geluid in, wel een mooie klank maar veels te hoog vind ik zelf. De punch is ook erg goed. Gwn die tail stoort me:D

Ikzelf heb ook een nieuwe snip:

Attachments

• kick0809.mp3
    505 KB · Bekeken: 52
@Quantum

heerlijke synth haha, kick is beetje dof, punch zit er wel in alleen de body moet nog beetje aan gewerkt worden..

Zelf ook ff wezen klooien met wat rauws, eerste x dat ik zoiets probeer dus tips/comments are welcome :D

Attachments

• BestRauw.mp3
    1,2 MB · Bekeken: 57
@Homeboy: Klinkt best wel rauw ja. Ik denk gewoon dat je kick ook iets voller mag. Dat resonerende op het begin van je kick is wel erg passend, alleen pompt hij niet echt. Mss nog wat 'pompend laag' toevoegen.

Thnx voor je reactie, ik ga hem vanmiddag even in mijn auto proberen, ben voorzichtig geweest met het laag omdat het vaak te veel van het goeie wordt..

Vind het niet echt hardcore, eerder headhunterz. Wel goed gemaakt hoor. Mooie klank en het hoort bij de andere geluiden.

new stukje raw... :dj:

Attachments

• dnx_believe.mp3
    831,7 KB · Bekeken: 65
@Quantum

heerlijke synth haha, kick is beetje dof, punch zit er wel in alleen de body moet nog beetje aan gewerkt worden..

Zelf ook ff wezen klooien met wat rauws, eerste x dat ik zoiets probeer dus tips/comments are welcome :D

je synth/lead/screetch is echt de bom:okdan:
de kick mag wat voller indd .. hij pompt nog niet echt
al moet ik zeggen dat het geheel wel zeer nice klinkt,het idee is prima zeg maar

eenuh @ nessePJ

die kick van jrd is zooo NIET hardcore!;)

new stukje raw... :dj:

Lekker :) strakke kick en heldere sound!

Ik heb ook weer een stukje gemaakt. Het is meer een hele main van een track eigenlijk...

Niet op de naam letten :P

Volgens mij staat de kick ietsjes te zacht?

Attachments

• seaturtles.mp3
    990,9 KB · Bekeken: 59
Back