Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De sub staat in ieder geval niet te hard, t midden en hoog van de kick mag idd wel wat harder, maar ik hoor t neit heel goed, de kwaliteit zuigt echt, maarja, dat is tegen dieven , dat snap ik (:
@ NessPJ: Ik heb op de output een compressor en limiter om het wat luider te maken, maar als ik meer ga limiten dan gaat ie te vervormd klinken. Wat heb jij meestal op de output dan? Ik denk eigenlijk dat de verhouding laag/mid/hoog verkeerd is of dat er dingen overlappen.
Ik vind je melodie wel vet, voor zover ik dat nu kan luisteren op built-in iMac speakers (hobbyplek beetje aan het omgooien, dus monitoren/andere speakers nog niet aangesloten). Over de kick kan ik dus eigenlijk helemaal niks zeggen, maar hij klinkt nu -op deze speakers- vrij "leeg".dit een veel betere mix
@Dime
als je het echt goed wil doen moet je helemaal niks op je output doen, probeer eerst alles strak te maken door de boel goed te EQ'en etc. Master FX aan het einde..
@liq
klinkt warrig, lijkt op een 909 met distortie, geen laag en geen power..
geef eens een korte uitleg hoe jij je kick maakt, misschien kunnen we dan kijken wat je fout doet..
Op mijn iphone speaker klinkt ie goed, ben niet zo van de hardstyle overigens
Maar vind het wel een vet kickje