Varierende Hardstyle Bassdrum

@freqmaniak

Welkom op synthforum jordi !
Voordat je vragen gaat stellen over kicks stel ik voor dat je recente en oudere posts even doorleest om herhalende vragen die we hier al gehad hebben te vermijden.

Reageer op de posts van mensen voordat je met je eigen verhaaltje begint! :)

Ik zal later op de dag even naar je mp3tje luisteren aangezien ik nu op school zit haha.

Succes !

Waarom vraag je hem te reageren op anderen terwijl jij zelf het ook niet eens doet..?

Heb mezelf deze nacht ook eens bezig gehouden met die hardstyle.. Nou vind ik het zelf niet echt hardstyle klinken.:D

Attachments

• BAMB4MBAM.mp3
    261,2 KB · Bekeken: 51
Ik zou je duizend en één redenen kunnen geven waarom dit topic nog steeds bestaat.

Onzin. Er is maar 1 reden: mensen laten graag hun kicks laten horen. Aan de tips heb je werkelijk waar niets. "Het klinkt dof", "het mist punch" en ga zo maar door. Ja dat hoor je zelf toch ook wel? Zo niet, dan is het tijd om te stoppen.

Er zijn maar een paar bruikbare tips:

Zany

Headhunterz

(hele goede 'tutorial'!)

Toneshifterz

En daar moet je het mee doen.

Enig idee waarom sommige producers zo groot geworden zijn? Omdat ze zelfkritiek hebben en niet bij elke stap aan een ander gaan vragen: is dit wat?

@homeboy

Ik had in een eerdere post gezegd dat ik vandaag zou beginnen met het reageren op posts. Zit nog op school dus dat word hem nu nog niet.

Onzin. Er is maar 1 reden: mensen laten graag hun kicks laten horen. Aan de tips heb je werkelijk waar niets. "Het klinkt dof", "het mist punch" en ga zo maar door. Ja dat hoor je zelf toch ook wel? Zo niet, dan is het tijd om te stoppen.

Enig idee waarom sommige producers zo groot geworden zijn? Omdat ze zelfkritiek hebben en niet bij elke stap aan een ander gaan vragen: is dit wat?

Je hebt helemaal gelijk, goede post.. De mensen praten hier alsof ze er verstand van hebben, met hun het klinkt dof, geen attack geen tail en alle andere troep..
Je bent hier ook om je uit te sloven, ''Goh moet je mijn kick horen, vet of nie?!''

Ik ben wel klaar met dit forum.. de helft reageert niet, waarschijnlijk is er niets mis met mijn kick.. De ballen:doei::doei:

Er zit wel waarheid in wat Euronym zegt maar toch. :)
Uiteindelijk moet je het toch zelf voorelkaar krijgen. Niemand gaat je handje vasthoude tijdens het producen.

Bevestiging krijgen van anderen die je kick leuk vinden blijft toch leuk. :D
Een tip hier en daar is dan altijd mooi meegenomen.

Ben geneigd een heel lang verhaal te posten met wat uitleg en tips. Maar ik heb al zo vaak hele lange posts gedaan waar niemand op zit te wachten ;)

Inderdaad het stukje bevestiging lokt mensen terug naar het forum en dit topic. Wat ik me vaak afvraag is wat gebeurt er daarna? Als merendeel van de reacties positief zijn?

Lekker belangrijk allemaal, kom maar op met die kicks.. Dit is het enige forum wt tenminste nog een beetje leeft. ik vind het juist mooi om er met anderen over te lullen, en soms zitten er bruikbare tips tussen, ik heb er tenminste wel wat van geleerd van sommige discussies die hier gevoerd werden. als het je niet bevalt dan ga je toch lekker een ander topic lopen stalken. Beetje jammer dit..

Dan begin je met goede moed aan de volgende. :D

Zit je nog steeds op school? :D
Ik dacht dat je ging commenten op ander man zn kicks..

Trouwens @ BP: Ik vind dat je kick niet goed naar voren komt. Kan wel net iets harder. :) Voor de rest wel leuk , beetje happy , maar toch leuk. :D

Kvind men kickje nu best wel geslaagd. Enige bevestiging zou leuk zijn. :D

Attachments

• RAWR4WRAW.mp3
    698,3 KB · Bekeken: 57

Hehe :halleluja

Onzin. Er is maar 1 reden: mensen laten graag hun kicks laten horen.

:D
gainusa-attention-whore.jpg

Hallo synthforummers, hierbij een kickje wat ik heb gemaakt, heb hem nog niet laten pitchen maar vraag me af wat te verbeteren en wat al goed is!

Attachments

• Kick synthforum12.mp3
    64,2 KB · Bekeken: 58
Laatst gewijzigd:
Enige tip die ik jou kan geven is meer oefenen.

Laad een kick in die jij goed vindt van een bepaalde producer en vergelijk je eigen. Dan hoor je wel wat er niet goed aan is en wat er beter kan.

Back