koekebakker
Olie op het vuur
graag gedaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
@Perri
Probeer je tail eens wat langer te maken. Hij is erg kort. Voor de rest klinkt het wat dof allemaal. Check je EQ even.
@ikbenroy
Maar ondanks dat, voor niks gaat de zon op! Ik blijf gewoon doorgaan totdat het 'goed' is.
Dat is de juiste instelling!
@Perri
Probeer je tail eens wat langer te maken. Hij is erg kort. Voor de rest klinkt het wat dof allemaal. Check je EQ even.
Zelf ben ik bezig geweest om de Infamous Code Black kick te benaderen. Niet helemaal het zelfde maar aardig in de richting. Wat vinden jullie?![]()
Oke bedankt, dit doffe geluid, waar komt dit door? Hoe kan ik dit verhelpen?
Persoonlijk vind ik hem eigenlijk best wel ok! De tail mag indd iets langer en het doffe geluid zou je kunnen verhelpen door je eerst EQ's tussen de 400 en 2k in (hoger) te pieken, Met de clipfilter van je distortion te spelen of te kijken naar hoe de filter in je autofilter staat ingesteld aangezien je deze veel gebruikt
Let wel er zijn talloze mogelijkheden dit zijn slechts enkele
EDIT
Probeer Izotope Ozone 4 eens: Ik ben zelf geen fan van presets omdat ik vind dat je het technische begrip moet begrijpen (dus het wat hoe en waarom iets veranderd) maar het heeft mijn 'blik' wel verbreed. Het is een soort EQ maar dan met presets en ik weet dat veel hardstyle producers deze gebruiken voor- en nadat ze de kick distorten
Persoonlijk vind ik hem eigenlijk best wel ok! De tail mag indd iets langer en het doffe geluid zou je kunnen verhelpen door je eerst EQ's tussen de 400 en 2k in (hoger) te pieken, Met de clipfilter van je distortion te spelen of te kijken naar hoe de filter in je autofilter staat ingesteld aangezien je deze veel gebruikt
Let wel er zijn talloze mogelijkheden dit zijn slechts enkele
EDIT
Probeer Izotope Ozone 4 eens: Ik ben zelf geen fan van presets omdat ik vind dat je het technische begrip moet begrijpen (dus het wat hoe en waarom iets veranderd) maar het heeft mijn 'blik' wel verbreed. Het is een soort EQ maar dan met presets en ik weet dat veel hardstyle producers deze gebruiken voor- en nadat ze de kick distorten
@joey: Stuk klinkt nogal rommelig. Ik denk dat alles ook redelijk hard clipt.
Ik ben ook even bezig geweest.
Comments zijn welkom!

Wrm niet? Luister eens naar Chris One, The machine of The Beholder..
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jAkfvhTxQ4I
Voor de mensen die mij hier kennen wil ik dit toch even met jullie delen
Grtzz![]()
lekker bezig!https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jAkfvhTxQ4I
Voor de mensen die mij hier kennen wil ik dit toch even met jullie delen
Grtzz![]()
Ik had die live opname al vaak geluistert maar klinkt echt lekker man, heerlijk die alpha twins achtige melodie. Ik las trouwens dat je wel een track met me wilde maken.. geef maar een gil haha.
Ik ben zelf ook met iets bezig. Ik ben nog niet helemaal tevreden over de kick in de climax, trouwens de hele climax is nog lang niet af veel te simpel, ben aan het zoeken naar vocalen...
https://www.synthforum.nl/forums/attachment.php?attachmentid=81096&stc=1&d=1342037483