MPX100 hangt...

Otlen

Lid
Als ik mijn lexicon mpx100 aanzet dan blijven alle ledjes branden. Geluid komt er ook niet meer uit. Ooit iemand eerder dit gehad? Zoja, wat was de oplossing?

Probeer eens een andere adapter. Het kan zijn dat ie te weinig voeding krijgt, waardoor ie niet goed opstart.

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Probeer eens een andere adapter. Het kan zijn dat ie te weinig voeding krijgt, waardoor ie niet goed opstart.
Helaas... met andere adapters geprobeerd.. zelfde euvel. Tjah.. repareren voor zo'n ding heeft weinig zin, voor €75 koop je een nieuwe.
Ff off topic, maar ik heb 2 hardware FX: een behringer en deze lexicon, allebei even oud (jaartje of 11). Uitgerekend de lexicon begeeft het.

Origineel geplaatst door klausito
ik heb 2 hardware FX: een behringer en deze lexicon, allebei even oud (jaartje of 11). Uitgerekend de lexicon begeeft het.

Dan heb je ze te dicht op elkaar gehad... waarschijnlijk heeft je Lexicon het Tehringer virus opgelopen ...

Succes, en beterschap

Origineel geplaatst door Hazes
Kun je 'm niet resetten ofzo?
Hoe?

WARNING - REINITIALIZING THE MPX 100 WILL RESET ALL OF THESYSTEM MODE PARAMETERS TO THEIR FACTORY DEFAULTS, REPLACE ANY PROGRAMS STORED IN THE USER BANK WITH FACTORY PRESETS AND CLEAR ANY LEARNED PATCHES.

Press and hold STORE while powering on.

STORE and TAP will flash rapidly. (Press Tap or Bypass to exit without reinitializing.) Release the STORE button and press it again to reinitialize.

WARNING - REINITIALIZING THE MPX 100 WILL RESET ALL OF THESYSTEM MODE PARAMETERS TO THEIR FACTORY DEFAULTS, REPLACE ANY PROGRAMS STORED IN THE USER BANK WITH FACTORY PRESETS AND CLEAR ANY LEARNED PATCHES.

Press and hold STORE while powering on.

STORE and TAP will flash rapidly. (Press Tap or Bypass to exit without reinitializing.) Release the STORE button and press it again to reinitialize.

Deze tip ga ik zeker proberen ! Thx!!

Lukt helaas niet =(

dan zou ik even naar de batterij kijken. soms kan t uitvallen vd batterij alles intern verzieken op 1 of andere manier

als dat niet werkt misschien nieuwe firmware of oude erinpompen, dat kan dan geen kwaad meer ie is immers toch stuk nu

de voeding geeft misschien teveel of tewinig mA ampere af ookal is t voltage goed kan ook

dan zou ik even naar de batterij kijken. soms kan t uitvallen vd batterij alles intern verzieken op 1 of andere manier

als dat niet werkt misschien nieuwe firmware of oude erinpompen, dat kan dan geen kwaad meer ie is immers toch stuk nu

de voeding geeft misschien teveel of tewinig mA ampere af ookal is t voltage goed kan ook

Ik heb verschillende voedingen geprobeerd, zonder resultaat.

kijk ff of je de juiste voeding hebt!!! ik had dat ook en ahd gewoon de verkeerde voeding.

Het is de originele voeding, met andere voedingen heeft hij hetzelfde euvel.

Geen electronicus die zoiets kan doormeten en eventueel repareren?

Geen electronicus die zoiets kan doormeten en eventueel repareren?

Vast wel, maar wat gaat dat kosten? Blijft dat nog in verhouding tot de prijs?
Die afweging zul je zelf moeten maken. Of je moet natuurlijk iemand vinden die het voor een matsprijs/gratis voor je wil doen natuurlijk. Dat zou wel mooi zijn voor je! Er zitten dacht ik wel wat electronicafreaks hier op het forum, dus wie weet......

Back