• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diverse hardware

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Lacertus

*ISOCHRONE*
Vanwege een -minofmeer gedwongen- shift naar softsynths, aldus te koop/ruil:
- Novation D-station: laatste versie van de Drumstation familie... Deze heeft de fijnste knoppen! Verder welbekend: 250EUR

- Access Virus Rack Classic: de Virus B in 1HE 19" rack formaat... Laat het gebrek aan knoppen je niet misleiden: persoonlijk vind ik deze Rack versies eenvoudiger en sneller te bedienen dan de table-top versies. 425EUR

- Jomox Xbase09-UW: Standaard XBase09 met DIY sample-optie! Ik heb er wellicht te weining mee gespeeld, maar het lijkt er op dat hij niet meer wil syncen aan een externe MIDI-clock. Intern geen problemen! Ook nog goed te gebruiken als MIDI-module: daarom voor slechts 300EUR

- Alesis Photon X25: fijne USB-MIDI controller mét goede USB-audio interface: 125EUR

- Novation ZeroSL: bijzonder fijne USB-MIDI controller zónder toetsen: 225EUR

- Nord Modular Keys Expanded Joybekende rode monster mét een lekker plezierstokje! hier wat foto's 700EUR

Ruil-opties:
- Géén hardware synths
- Wél softsynths en goede EQ/mastering/compressie/etc plug-ins
- Géén pure audio interfaces
- Wél USB/FW controllers/interfaces
- Wél UAD/Creamware/Powercore/LiquidMix/etc spul
- Géén mac, wel PC...

Re: Diverse hardware

- Novation D-station: gereserveerd

- Novation ZeroSL: gereserveerd

- Access Virus Rack Classic: 425EUR

- Jomox Xbase09-UW: Standaard XBase09 met DIY sample-optie! Ik heb er wellicht te weining mee gespeeld, maar het lijkt er op dat hij niet meer wil syncen aan een externe MIDI-clock. Intern geen problemen! Ook nog goed te gebruiken als MIDI-module: daarom voor slechts 300EUR -wel interesse maar nog niets concreets!
---> zie hier en zie hier (ook voor foto's van mijn unit).

- Alesis Photon X25: 125EUR

- Nord Modular Keys Expanded Joy mét een lekker plezierstokje! 700EUR

Nieuwe items:
- Behringer Sharc DSP110: alles-in-een voor de zingerd: preamp, compressor, etc nieuw 90EUR nu 45EUR
Sales pitch: Volwaardige effectprocessor in ultrakleine behuizing. Deze kleine gigant herbergt tal van interessante functies waaronder een automatische feedback supressor, microfoon voorversterker met fantoom aansluiting, subsonic filter met instelbare frequentie, muzikale compressor, gebalanceerde in- en uitgangen, automatische noisgate, delay tot 2,5 seconde en ga zo maar door.
- Roland MMP2: twee kanaals mic preamp en mic & amp modeller, 24b/96kHz, quality! nieuw 640EUR nu 275EUR
Sales pitch: De MMP-2 heeft met COSM techiek gemodelleerde klanken van diverse bekende microfoons, vier banden parametrische equalizer, gemodelleerde buizencompressor, de-esser, enhancer en software voor MAC en PC. De klank kan wedijveren met preamps in veel hogere prijsklasse dankzij het zeer hoogwaardige analoge circuit en 24bit/96kHz conversie. Er zijn zelfs nieuwe effect plugins via USB te downloaden waardoor de MMP2 het ideale instrument is voor opname van microfoons en akoestische instrumenten.

Ruil-opties:
- Géén hardware synths
- Wél softsynths en goede EQ/mastering/compressie/etc plug-ins
- Géén pure audio interfaces
- Wél USB/FW controllers/interfaces
- Wél UAD/Creamware/Powercore/etc spul
- Géén mac, wel PC...

Re: Re: Diverse hardware

Re: Re: Diverse hardware

- Novation D-station: VERKOCHT

- Novation ZeroSL: VERKOCHT

- Jomox Xbase09-UW: zie boven 300EUR -wel interesse maar nog niets concreets!

- Nord Modular Keys Expanded Joy mét een lekker plezierstokje! 700EUR

- Behringer Sharc DSP110: nieuw 90EUR nu 45EUR

- Roland MMP2: nieuw 640EUR nu 275EUR

Ben inmiddels voorzien van een LiquidMix... :okdan:

Re: Re: Re: Diverse hardware

Re: Re: Re: Diverse hardware

- Jomox Xbase09-UW: GERESERVEERD

PRIJSAANPASSINGEN:

- Nord Modular Keys Expanded Joy mét een lekker plezierstokje! en expansiekaart voor meer stemmen!695EUR

- Behringer Sharc DSP110: nieuw 90EUR nu 40EUR

- Roland MMP2: nieuw 640EUR nu 250EUR

Re: Re: Re: Re: Diverse hardware

Re: Re: Re: Re: Diverse hardware

- Jomox Xbase09-UW: VERKOCHT

NOG STEEDS TE KOOP:
- Access Virus Rack Classic: 400EUR
- Alesis Photon X25: 115EUR
- Nord Modular Keys Expanded 'Joy' mét plezierstokje! en expansiekaart! 695EUR
- Behringer Sharc DSP110: 40EUR
- Roland MMP2: 250EUR

- Access Virus Rack Classic: 400EUR
- Alesis Photon X25: 110EUR
- Nord Modular Keys Expanded 'Joy' 695EUR --> hier is (buitenlandse) interesse voor... behoud dit stukje Nederlandse synth geschiedenis en doe een bod!
- Behringer Sharc DSP110: 35EUR
- Roland MMP2: 225EUR

Nieuwe toevoeging:
- Paia Fatman: analoge MIDI DIY synth. Meeste soldeerwerk is gedaan, diverse mods zijn voorbereid/gesoldeerd. Om deze af te krijgen moet je hem nog in een kastje bouwen, paar draadjes solderen, testen: klaar! Voor al dit moois vraag ik 175EUR - of een leuke ruil (geen hardware synths aub!)

- Access Virus Rack Classic: 390EUR
- Alesis Photon X25: 100EUR <== bodemprijs! écht een leuke controller, met geluidskaart... ideaal voor de mobiele muzikant!
- Nord Modular Keys Expanded 'Joy' 695EUR
- Roland MMP2: 215EUR
- Paia Fatman: 175EUR

Mensen: bieden mag! voor ruilopties: zie boven...

- Access Virus Rack Classic: 375EUR
- Alesis Photon X25: 100EUR <== bodemprijs! ideaal voor de mobiele muzikant!
- Roland MMP2: 200EUR
- Paia Fatman: 170EUR

Mensen: bieden mag! ik reageer wél op onzinbiedingen! ;)
Als ruilobject heb ik ook nog wel interesse in een Korg ESX...

Plaatje van de Photon X25, en de Virus Rack:

Attachments

• alesis_photonx25.jpg
    alesis_photonx25.jpg
    130,7 KB · Bekeken: 73
  • VirusRack.jpg
    VirusRack.jpg
    7 KB · Bekeken: 74
- Behringer Sharc DSP110: GERESERVEERD

- Access Virus Rack Classic: 375EUR <staat nu ook op Marktplaats... SF leden hebben voorrang!
- Alesis Photon X25: 100EUR <== bodemprijs! ook op Marktplaats...

- Roland MMP2: 200EUR

En ineens gaat het heel hard!
- Behringer Sharc DSP110: VERKOCHT
- Access Virus Rack Classic: GERESERVEERD
- Alesis Photon X25: VERKOCHT

- Nord Modular Keys Expanded 'Joy' 690EUR
- Roland MMP2: 150EUR <==gehoord dat prijs wat te hoog was... Bieden mag nog steeds!

Ik trek de Modular uit de verkoop... weer ff mee gespeeld, maar wat is het gaaf speelgoed zeg!

Blijft over:
- Roland MMP2: 140EUR
- Paia Fatman: 150EUR

- Roland MMP2: 135EUR <-- nog één week te koop, dan hou ik hem zelf wel... kan ooit wel weer van pas komen...

- Paia Fatman: 140EUR <-- voor een appel en een ei een vette analoge mono-synth! Kom op mensen! Laat je niet afschrikken door het werk wat er nog aan moet gebeuren: is zelfs voor een leek goed te doen!

- Roland MMP2: UIT DE VERKOOP :Z

- Paia Fatman: 120EUR <-- voor een appel en een ei een vette analoge mono-synth! Kom op mensen! Laat je niet afschrikken door het werk wat er nog aan moet gebeuren: is zelfs voor een leek goed te doen!
Voor 25EUR extra doe ik er nog een 2U 19" rack bij...

Paia Fatman: 120EUR <-- voor een appel en een ei een vette analoge mono-synth! Kom op mensen! Laat je niet afschrikken door het werk wat er nog aan moet gebeuren: is zelfs voor een leek goed te doen!

--> ineens was er veel interesse, en toen ineens toch niets meer... kom op mensen! Doe anders een leuk bod...

Ik krijg soms nog wat vragen over de Paia, dus hier een paar antwoorden:
- de afmetingen van de primaire print zijn 136*227mm
- de afmetingen van de secundaire print (met de modificaties) zijn 100*160mm

Zie ook de bijgesloten ploatjes:

Attachments

• Paia_frontPrint.jpg
    Paia_frontPrint.jpg
    154,1 KB · Bekeken: 75
  • Paia_backPrint.jpg
    Paia_backPrint.jpg
    89,2 KB · Bekeken: 76
  • Paia_FrontModPrint.jpg