Yamaha YPT-200

Milano

Stamgast
Te koop bij de Aldi voor Euro 99,- Ze hebben altijd zo'n thema en dit keer is het muziek.

Los van deze Yahama nog een Gitaar en een Bass Gitaar met boem-box speaker ernaast.

Speaker Standard wel een mooie! En ze hebben er nog veel meer instrumenten te koop staan.

Ik wil graag deze Yamaha halen omdat ik nog op zoek ben naar een Midi Keyboard waar ik wel lang mee moet doen ik wil niet over een maandje of 5 weer een andere kopen.

A truly affordable portable keyboard that also doubles as your own personal music teacher, the YPT200 offers it all – 134 voices, 100 accompaniment styles, Yamaha Education Suite, Portable Grand™, and General MIDI are just some of the features that this little wonder offers.

Ik wil graag in Combinatie met Cubase anders Fl Studio House produceren.

Graag jullie reactie's in het halen of laten staan.

gr,
Milano

keys zijn niet aanslaggevoelig; lijkt me niet geweldig daardoor. Blijft goedkoop, maar je als je toch met de computer aan de slag wilt kun je beter een 2e hands midicontroller kopen die wel aanslaggevoelig is en wellicht nog wat knopjes en schuifjes heeft die je handig kunt gebruiken.

Hey, Bedankt voor je reactie.

Wat bedoel je met aanslag gevoelig?

Aanslaggevoelig betekent dat hoe harder je de toets aanslaat, hoe harder het geluid klinkt.

Back