Mike Philco
Ehmmm,...
Speciaal voor de techneuten onder ons leek het me wel eens leuk om te kijken met wat voor opmerkingen je te maken krijgt als iemand een apparaat inleverd voor reparatie of onderhoud.
Dus heb je ervaring met een lieve, ondeugende, rare, boze, agressieve, stoute, weet ik veel wat voor opmerking dan hoor ik dat graag.
Ehmm,...hou het wel een beetje netjes
Om in te zetten:
Een jaar of wat geleden kwam er een oud boertje (op klompen) naar me toe met een keyboardje onder zijn arm. Ik geloof dat het een Yamaha PSR nogwat was.
Er was eea mee aan de hand en dit was zijn praatje:" Ik heb er geen haast mee maar kan ik er even op wachten ?"
Dus heb je ervaring met een lieve, ondeugende, rare, boze, agressieve, stoute, weet ik veel wat voor opmerking dan hoor ik dat graag.
Ehmm,...hou het wel een beetje netjes

Om in te zetten:
Een jaar of wat geleden kwam er een oud boertje (op klompen) naar me toe met een keyboardje onder zijn arm. Ik geloof dat het een Yamaha PSR nogwat was.
Er was eea mee aan de hand en dit was zijn praatje:" Ik heb er geen haast mee maar kan ik er even op wachten ?"

dus ik mijn soldeer koffer gehaald. ik ga op de grond zitten, platen speler voor mijn neus. die gozer heeft me nog nooit echt technisch zien doen, tenminste niet met zijn neus erbovenop. ik dat ding dus grondig demonteren, ik wist tenslotte niet waar het probleem zat. hele apparaat ligt in kleine stukjes uiteen, ondertussen kabelbreukje gevonden in de draad van de tulp stekkertjes, ik ff stukkie verkort en opnieuw op het nogal minimale printplaatje gezet, maar dat terzijde..