Morgen heb ik een Korg Z1

Prophet

Ouwe rot
Ja hoor, ik heb de veiling gewonnen op de laatste minuut op http://www.ebay.de voor een korg Z1 aan 625,-Euro, er is wel een key van gebroken en te herstellen(doe ik ook, zelf).Morgen rij ik er voor naar duitsland (174 km), omdat je nergens bijna zo geen toestel te koop vind, enfin ja ik weet er nog een staan bij http://www.thomaokaze.be maar das voor 1000,-euro.

Voor de geintresseerde onder jullie, er is NOG een veiling aan de gang op ebay.de voor een Korg Z1 en die was eerst te koop als "sofort kaufen" aan 725,-euro maar die gast heeft dat daar nu snel afgedaan omdat hij ziet dat er veel intresse voor is...

Sorry dat ik hier niets eerder van gemeld heb, maar ik wou hem en wou niet al te veel concurrentie bij het bieden hebben >:| :D

enfin er is nog hoop voor nog een liefhebber hè.

Gefelciteerd ! Het is de eerste synth op m'n verlanglijstje op dit moment. 625,- is niet slecht, en die key moet geen probleem zijn.:okdan:

Hee Prohet....goed man:okdan:
Gefeliciteerd!

Kennelijk heb je nog wat aan m'n posts gehad, hehe!

Op die site van lfo4.com staan ook links naar patches...UK techno set enzo.
Laat je in het begin niet uit het lood slaan door de presets, die zijn niet zo goed
maar met een beetje tweaken en proberen kom je echt ver.

Het is nog steeds 1 van m'n favoriete synths, samen met m'n virus indigo 18)

Heel veel plezier ermee!

thx Niels en Beepr!

Ik hoop dat dat goe komt.

Heb zeker wat aan je posts gehad en als je dieper in die website graaft kom je een pak te weten, ook voor de patches,editors... ik geloof dat ik die link ook zien staan heb in de yahoo groups van de Korg Z1 dacht ik.

625 is een koopje:D gefeliciteerd. Van mijn Z1 is er ook een key los. Zit misschien in de familie.

Heb em dan vandaag afgehaald, was een tof reisje van totaal 350 km totaal naar Mülheim an der Rhur en terug. Ik moest 625 Eur, maar die gast zei me 20 te houden voor de vervoerskosten!!! Zo wil ik nog ebayen.de ze!! :)
Kapotte key proberen te repareren vandaag al maar dat word niks dan een nieuwe key bestellen vroeg of laat ze, hij is gewoon afgeknapt aan de ophanghaak van de key zelf, achter het chassisgaatje (zie RODE pijl op de foto) En een vijs indraaien daar is geen plaats voor zonder alles te doen barsten in dat klein stukje afgebroken geraamtekunstof.

Ik heb hem volledig tot in de puntjes ge-denicotinisseerd!!hèhèhè! Nee dat viel nog mee ze, was eerder stof en plakkerigheid, hij is niet veel gekuist geweest denk ik maar heeft wel altijd in de studio gestaan.

Het geluid is fantastisch, apart, levendig, deeeeeeeppp en in y'ur F@Ce! Maar dat wist ik al na veel opzoekwerk, MP3 demo's en tips! Ook van op dit forum hier, waarvoor nogmaals dank.

Na de fikse poetsbeurt moesten onze twee bandieten natuurlijk ermee op de foto staan hè!:D op inspectie dus!

En ineens zat daar een konijn op mijne Korg zeg !?! 8D

cya! tot fora!:D :D :D

Attachments

• brokenhook1.jpg
    brokenhook1.jpg
    46 KB · Bekeken: 92
nog 2 fotos ,bestand is telkens maar 50 kb :engel:

Attachments

• korgz2.jpg
    korgz2.jpg
    58,3 KB · Bekeken: 89
Hij ziet er goed uit :) maare is het gelukt de reparatie op de een na
laatste foto zie ik geen gebroken toets ?

't ziet er wel een geil ding uit...

Ik heb ook steeds evenveel van men synths gehouden als van de grieten!!:D :D :D

Soms twijfelt er hier iemand ten huize bij mij hier zelfs aan deze stelling ;)

is het gelukt de reparatie ?

Neen, enfin aanvankelijk wel maar van dat overige plastiek binnenin was niet genoeg voorhanden om dit deftig op zijn plaats te houden en na een paar succesvolle aanslagen.....krik! helemaal berrot, hehehe! Ik had het verwacht ze. ik zal eens horen of ik daar aangeraak, heb em voorlopig gestut met een geplooit plastieken hoorkuisstokje eronder. Daar ik hem niet als masterkeyboard zal gebruiken, wil ik hem wel gerpareerd hebben. Iemand een idee wat zo'n toets kost en of je daar gemakkelijk aan kan raken?

:biertje: :biertje:

Origineel geplaatst door Prophet
attachment.php

haha..die droevenis in het gezicht van die hond.. zou hij dan toch door hebben dat er een key gebroken is?

Ik had 'em vroeger ook bijna willen kopen! Maar koste toen de tijd net iets teveel nieuwprijs!:erm:

Lijkt mij echt een toffe bak!:biertje: Laat effies horen hoe die klinkt!

Daar ben ik erg benieuwd naar!!!:biertje: :biertje: :slotje:

Peace...

Back