Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat kan helaas niet met de MMT8ergens een link toevallig? Ben wel benieuwd daarnaar. Vooral omdat ik het de fijnste sequencer vind qua hardware.
Een pedaal waarmee je patroon up of down kan zou prettig zijnDat kan helaas niet met de MMT8
antwoord op je vraag: ja, 16 midi kanalen per track mogelijk.
en nee, nog geen geheugenuitbreiding gedaan.. geen tijd voor, en geen geheugenchips voor handen, laat me weten als je het zelf doet, wil ik wel enkele chips overkopen..
Oja, als er trouwens mensen zijn die interesse hebben in de (lege) behuizing van een mmt-8...
raar dat die plaatjes niet openen, ik heb hem even opnieuw gedownload en in Word geopend (op mac), dat werkt perfect..
speciaal voor u, het document in pdf in bijlage:

zoals je ziet een beetje gepruts, was de eerste keer dat ik in aluminium boorde en had er niet echt de juiste tools voor.. was een hele strijd, maar heb er niet echt van te klagen..
hierzo:

trouwens, de MMT-8 clone, zie afbeelding..
ik heb gisteren de maker even gemaild om te vragen hoe de vorderingen zijn, ik post zijn ervaringen in dit draadje..