Gambit
Hello!
Zo, ik had de hele dag vrij en heb een nr. gemaakt rond een melodie die ik een aantal dagen terug heb gepost in het snippets forum.
Het nr. is dus in niet al te veel uur gemaakt met Reason 2.0
Ik hoor graag jullie, positieve danwel negatieve, kritieken op My Devine.
TranceManiak - My Devine
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
>> Dit gaat over iets anders, maar ik vond het niet nodig om er een apart topic voor te maken.
Ik ben opzoek naar een nieuwe artiestennaam, want TranceManiak vind ik echt niks meer. Nu heb ik al een aantal namen op een rijtje gezet, maar ik kan geen keuze maken.
- Synergy
- Frantic Fiction
- Sunstroke
- Blue Fusion
- SevenEleven
- Fusion Quest
- Transcape
Zelf vind ik SevenEleven wel leuk klinken, maar wat vinden jullie de meest aansprekende?
Het nr. is dus in niet al te veel uur gemaakt met Reason 2.0
Ik hoor graag jullie, positieve danwel negatieve, kritieken op My Devine.
TranceManiak - My Devine
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
>> Dit gaat over iets anders, maar ik vond het niet nodig om er een apart topic voor te maken.
Ik ben opzoek naar een nieuwe artiestennaam, want TranceManiak vind ik echt niks meer. Nu heb ik al een aantal namen op een rijtje gezet, maar ik kan geen keuze maken.
- Synergy
- Frantic Fiction
- Sunstroke
- Blue Fusion
- SevenEleven
- Fusion Quest
- Transcape
Zelf vind ik SevenEleven wel leuk klinken, maar wat vinden jullie de meest aansprekende?