[trance] TranceManiak - My Devine

Gambit

Hello!
Zo, ik had de hele dag vrij en heb een nr. gemaakt rond een melodie die ik een aantal dagen terug heb gepost in het snippets forum.
Het nr. is dus in niet al te veel uur gemaakt met Reason 2.0

Ik hoor graag jullie, positieve danwel negatieve, kritieken op My Devine.

TranceManiak - My Devine

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

>> Dit gaat over iets anders, maar ik vond het niet nodig om er een apart topic voor te maken.

Ik ben opzoek naar een nieuwe artiestennaam, want TranceManiak vind ik echt niks meer. Nu heb ik al een aantal namen op een rijtje gezet, maar ik kan geen keuze maken.
- Synergy
- Frantic Fiction
- Sunstroke
- Blue Fusion
- SevenEleven
- Fusion Quest
- Transcape

Zelf vind ik SevenEleven wel leuk klinken, maar wat vinden jullie de meest aansprekende?

Het is knap werk hoor, al spreekt de muziekstijl me niet zo aan. ik kan er niet veel meer over zeggen.
over het 2e punt:
ik kan me echt niet voorstellen dat je geen keuze uit die namen kan maken!! laat je hart spreken.:D

Lekkere track.
Verbaasd me iedere keer wat er allemall uit Reason komt
Synergy vind ik wel een goede naam, al klinkt dat erg bekend.
Maar aan de andere kant wel lekker toegankelijk

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Het is knap werk hoor, al spreekt de muziekstijl me niet zo aan. ik kan er niet veel meer over zeggen.
over het 2e punt:
ik kan me echt niet voorstellen dat je geen keuze uit die namen kan maken!! laat je hart spreken.:D
Thanx!
Over die namen, SevenEleven kan helaas al niet meer .. bleek een amerikaanse winkelketen te zijn en een nederlandse band heeft ook die naam.

Origineel geplaatst door crossroad
Lekkere track.
Verbaasd me iedere keer wat er allemall uit Reason komt
Synergy vind ik wel een goede naam, al klinkt dat erg bekend.
Maar aan de andere kant wel lekker toegankelijk
Ook thanx :)
Het kan zijn dat Synergy bekend klinkt wat het schijnt ook een naam van een nr. te zijn van Chicane meen ik.
Maar ik heb de naam van een medicijn dat e-synergy heet ...

Verder nog comments? :)

ja dat synergy nogal bekend kan klinken omdat het gewoon een normaal woord is..in het Nederlands: synergie :)

Olaf

tsja, alleen een naam die je zelf verzint is echt, als ik er een zou verzinnen zou het niet echt zijn.. het spijt me. veel suc6

Leuk nummer, het enigste wat me opvalt is dat de drums wel iets meer in de voorgrond mogen komen. Goed gedaan..

l8tr
;)

Back