wesko
Artificial sounds R real
Ik heb een CS2x in "performance mode" op RX kanaal 14 op een sequencer aangesloten. Zenden op 14 geeft.. jawel het gewenste resultaat, de CS2x speelt. De sequencer stuurt ook op kanaal 9 "through" de CS2x een andere synth aan. Werkt ook prima. Maaarrrr... als je goed luistert hoor je de CS2x OOK meespelen met de andere synth; de CS2x luistert dus OOK op kanaal 9. :confused: Met meestal een pianoklank.
Dit wil ik niet - is ook niet logisch. Naar ik weet gebruik ik geen omni (is dat receive op alle kanalen?). Ik denk dat de piano die ik erdoorheen hoor in de multi-mode zit. Maar hoe? Ik krijg hem NIET uit.
Ik dacht het al veel eerder te hebben gehoord maar in een mix, maar een piano zacht met een synth mee maskeert lekker snel, en dan denk je: ik ben gek, het zal wel.
Wie het weet mag gratis mee naar het Jarreconcert in maart in mijn achtertuin. Of een biertje naar keuze afhalen aan de Zaan. Ik geef het al bijna op.
Oh en de manual... ik kan het niet vinden.
Dit wil ik niet - is ook niet logisch. Naar ik weet gebruik ik geen omni (is dat receive op alle kanalen?). Ik denk dat de piano die ik erdoorheen hoor in de multi-mode zit. Maar hoe? Ik krijg hem NIET uit.
Ik dacht het al veel eerder te hebben gehoord maar in een mix, maar een piano zacht met een synth mee maskeert lekker snel, en dan denk je: ik ben gek, het zal wel.
Wie het weet mag gratis mee naar het Jarreconcert in maart in mijn achtertuin. Of een biertje naar keuze afhalen aan de Zaan. Ik geef het al bijna op.
Oh en de manual... ik kan het niet vinden.