Ik weet het ik zal vast niet de eerste (en de laaste zijn ..
die hier wat over wat wil weten: 
Maar we zitten nu bij Ch*llo en we betalen 50 euro per maand voor alleen internet, zo ver ik het hier thuis heb begrepen. Aan mij de taak om het goedkoper te krijgen .
Er zijn heden ten dagen zoveel verschillende soorten maatschappijen die van allerlei combies/prijzen aanbieden. Dat ik het graag wel eens wat verhelderd zou willen zien...
''Ons eisen pakket'':
Eigelijk niet zoveel bijzonders als andere.
* Als we maar ONBEPERKT kunnen internetten zonder limiten/tijdlimiten
* 20-50 euro's per maand voor TV,Internet,telefoon?
* Telefoon GEEN pre (misschien is er zelfs iets mogelijk ZONDER vaste telefoon-line)? We hebben allemaal mobiel .
* Digitale tv is ook wel bijhoorlijk welkom, heb ik het idee. Maar geen slechte beeldkwaliteit onnodige storingen,uploads waar je ziek van wordt. Gewoon stabile digitale tv .
* EEN exploitant/bedrijf die voor alles zorgt...
Wat is er zoal mogelijk voor een bundle van digitale TV/Internet en eventueel telefoon. ALLES ONBEPERKT qua tijdslimit betreft ?
wat zijn de DO en DONT's ? Wat zijn jullie ervaringen en wat vinden jullie ?
Hoop op jullie tips,adviezen...
die hier wat over wat wil weten: 
Maar we zitten nu bij Ch*llo en we betalen 50 euro per maand voor alleen internet, zo ver ik het hier thuis heb begrepen. Aan mij de taak om het goedkoper te krijgen .
Er zijn heden ten dagen zoveel verschillende soorten maatschappijen die van allerlei combies/prijzen aanbieden. Dat ik het graag wel eens wat verhelderd zou willen zien...
''Ons eisen pakket'':

Eigelijk niet zoveel bijzonders als andere.
* Als we maar ONBEPERKT kunnen internetten zonder limiten/tijdlimiten
* 20-50 euro's per maand voor TV,Internet,telefoon?
* Telefoon GEEN pre (misschien is er zelfs iets mogelijk ZONDER vaste telefoon-line)? We hebben allemaal mobiel .
* Digitale tv is ook wel bijhoorlijk welkom, heb ik het idee. Maar geen slechte beeldkwaliteit onnodige storingen,uploads waar je ziek van wordt. Gewoon stabile digitale tv .
* EEN exploitant/bedrijf die voor alles zorgt...
Wat is er zoal mogelijk voor een bundle van digitale TV/Internet en eventueel telefoon. ALLES ONBEPERKT qua tijdslimit betreft ?
wat zijn de DO en DONT's ? Wat zijn jullie ervaringen en wat vinden jullie ?
Hoop op jullie tips,adviezen...