Internet/digitale tv deel....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe5

Gedeactiveerd account
Ik weet het ik zal vast niet de eerste (en de laaste zijn ..;) die hier wat over wat wil weten: ;)

Maar we zitten nu bij Ch*llo en we betalen 50 euro per maand voor alleen internet, zo ver ik het hier thuis heb begrepen. Aan mij de taak om het goedkoper te krijgen .

Er zijn heden ten dagen zoveel verschillende soorten maatschappijen die van allerlei combies/prijzen aanbieden. Dat ik het graag wel eens wat verhelderd zou willen zien...

''Ons eisen pakket'': :geslaagd:

Eigelijk niet zoveel bijzonders als andere.

* Als we maar ONBEPERKT kunnen internetten zonder limiten/tijdlimiten
* 20-50 euro's per maand voor TV,Internet,telefoon?
* Telefoon GEEN pre (misschien is er zelfs iets mogelijk ZONDER vaste telefoon-line)? We hebben allemaal mobiel .
* Digitale tv is ook wel bijhoorlijk welkom, heb ik het idee. Maar geen slechte beeldkwaliteit onnodige storingen,uploads waar je ziek van wordt. Gewoon stabile digitale tv .
* EEN exploitant/bedrijf die voor alles zorgt...

Wat is er zoal mogelijk voor een bundle van digitale TV/Internet en eventueel telefoon. ALLES ONBEPERKT qua tijdslimit betreft ?

wat zijn de DO en DONT's ? Wat zijn jullie ervaringen en wat vinden jullie ?

Hoop op jullie tips,adviezen... :okdan:

Bericht door een moderator:
Dit gaat het doel van Synthforum nogal voorbij dus deze thread wordt gesloten. Voor dergelijke vragen kun je denk ik beter bij de Consumentenbond terecht.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back