Nou, versplinterd? Een tijdje terug anders op een feest geweest waar de hier beoordeelde stijlen gezamelijk gedraaid werden. Dat was op de Stubnitz, die boot die de hele wereld rondvaart en een maandje in een haven ging liggen, en daar een programma organiseerde. In dit geval in Brugge, Belgie. Op die boot hebben ze twee zalen. In de ene (achterschip, grote zaal) was er industriele noise en darkambient met live optredens van Ah-cama sotz, Hypnoskull, This'morn omina, en Hybrids, en in de zaal op het voorschip waren er verschillende DJ's en werden Breakcore, Gabber, Hardcore en Techno/acid afgewisseld. Dus het gebeurt nog wel hoor.
7 Maart is er een feest in de AMP studio's in Amsterdam, waar ik zelf ook DJ. Ook daar wordt harde techno gecombineerd met powernoise, darkambient, ritmisch industrieel en industrial. Wellicht ook wat Electronic Body Music. Optredens zijn er van Klangstabil feat Salt en Synapscape. De kans is gering dat er gabber gedraaid wordt, hoewel de meer technoide/acid vormen daarvan (Industrial strenght, Drop bass network) op zich geen probleem zijn. Dat stop ik iig in mijn platentas. Schrijf het maar vast in de agenda's. Er is wel een dresscode: Leer, lak, plastik, synthetisch, cyber (merken als Transmuter, Cyberdog, New rock dus) Dus hou daar rekening mee, als je eens wil grasduinen in de noise scene.