Karma-achtige software?

Yveske

Stamgast
Bestaat iets Karma-achtigs op software? Om SoftSynths aan te sturen?

Iets waar die midi opdrachten stuurt naar parameters van een bepaalde patch, maar waar je maar één toets moet indrukken om een heel orkest te krijgen?

Voor mij persoonlijk puur te gebruiken als inspiratie om niewe lead lijnen te bedenken ..

Thanks
Yves

Karma heeft niet alleen informatie over wat je speelt, en de overgangen, maar is ook nog eens geprogrammeerd om het te verdelen over de meerdere sporen zodat het een geheel wordt.

Ik zou in de eerste plaats zeggen van niet; het originele KARMA systeem heeft heel wat research gekost en zal gerust beschermd zijn door een ris patenten, wat wil zeggen dat een softwarebouwer het niet zomaar kan klonen. De goedkoopste manier om het te krijgen lijkt me gewoon een 2ehands Karma kopen.

karma-mw
Maar dat is alleen te gebruiken icm een hardware Karma...

[FONT=Verdana,Arial,Helvetica]Q: Can I use KARMA MW with other synths and soft synths?
[/FONT]
[FONT=Verdana,Arial,Helvetica]Yes, but only if you actually have a Korg Karma connected to the software. The Karma must be located on the global port settings. Then, you can send the algorithmic effects being generated by KARMA to any device that is part of your MIDI setup. And by using OMS (on the Mac) or our included "Virtual MIDI Device" (on Windows), you can also control many soft synths and audio generating programs such as Reason.[/FONT]​

Back