Zware industriele techno

Anode

Ingeburgerd
Laatst gewijzigd:
ik zag het al ja!!!

ja klinkt et goed? haha ik was al bang dat het niet zo in de smaak zou vallen vanwege de totaal andere werken van de mensen op dit forum (voor zover ik heb geluisterd dan)

maar iig thx voor je comments... ik hoop meer te laten horen van me zelf in toekomst!!!

haha vettig, hoe bruut kun je iets oversturen

Klinkt wel ok, hoewel dit type industrial niet echt aan mij besteed is. En ik vind eigenlijk dat het ritme niet zo lekker doorloopt door al die kuren van de bassdrum, en ook omdat de kick niet punchy is in verhouding tot de rest van de sounds. Mijn humbele visie!

Ha, lekkere ranzige digitale muziek.
Knal er een keiharde kick doorheen en een hardcore fanaat zal het ook wel trekken. ;)

Origineel geplaatst door fuse
Ha, lekkere ranzige digitale muziek.
Knal er een keiharde kick doorheen en een hardcore fanaat zal het ook wel trekken. ;)

maar weinig hardcore liefhebbers trekken dit al ik heel eerlijk ben.... :P

wel vet dit, vooral het tempo omdat de meeste van dit soort nummers vaak zo opgefokt zijn en deze niet.
doet me denken aan een plaat van Manu le Malin: biomechanic :duivels:

Vet.......

Meer breakcore trouwens als techno........

zekers vet ja.........

wow, niks undistorten.. zo houden.. in 1 woord, VET ! :okdan:

Hoe heb je dit gedistorted? Hard of software matig?

bendakt voor de reacties enzo iig...

en wat voor sommige net te is is voor mij pcies goed....en tjah ik sta voor monotone, hard en ongewoon!
dus soms kan ik hier endaar wat saai overkomen kwa muziek...maar dat is nu eenmaal me style :duivels:

zoiezo zijn der al meer goede reacties dan ik had verwacht!! :okdan:

Origineel geplaatst door Anode
en wat voor sommige net te is is voor mij pcies goed....en tjah ik sta voor monotone, hard en ongewoon!
dus soms kan ik hier endaar wat saai overkomen kwa muziek...maar dat is nu eenmaal me style :duivels:

Ik vind dit ook super, droog en knallend. En alles is precies goed gedistorted, terwijl de geluiden elkaar niet in de weg zitten, knap gedaan. En saai, helemaal niet ! Ik wil wel meer horen.. :)

Origineel geplaatst door krz
wow, niks undistorten.. zo houden.. in 1 woord, VET ! :okdan:

Hoe heb je dit gedistorted? Hard of software matig?

is gewoon softwarematige distortion!!!

eerst over de sounds enzo distortion en ook nog eens over het totaal plaatje om hem afte maken

en jah......toen me eige de tyfus af lopen mixen :gaap: :biertje:

Back