synth geluid

turtel

ELECTRIC
ik vind het wel erg gaaf spul dit, doet me aan the orbital denken (goed teken!) dat bas-loopje-ritme ding. is zeeeeer gaaf.
misschien iets meer aan opbouw/afwisseling erin. een stukje zonder basloopje een beetje aan het begin zou ook heel gaaf zijn, naar het einde wordt het steeds beter, dit is een blijvertje en gaat op mn ipod!

bliepbliep

bedankt mannen , moet zeggen sinds ik me boxen in me stoel heb gebouwd klinkt het net of je in het geluid zit :
het is een stereo stoel:D:

prototype

Attachments

• DSCF0006 (Custom).JPG
    DSCF0006 (Custom).JPG
    29,8 KB · Bekeken: 104
Lekker. Qua ín het geluid zitten: als ik 'vroeger' eens echt lekker wilde genieten van muziek ging ik op de grond liggen, tussen mijn speakers in, met een koptelefoon op mijn hoofd.
De koptelefoon voor het gevoel van er midden in zitten, en de speakers voor de broodnodige trillingen op je lijf. Dat mis je toch echt als je alleen een koptelefoon op hebt, die beukende bassen waar je ademhalingsproblemen van krijgt.....

bedankt mannen , moet zeggen sinds ik me boxen in me stoel heb gebouwd klinkt het net of je in het geluid zit :
het is een stereo stoel:D:

prototype
Leuk nummer. Ik vind het dynamisch genoeg. Als je nou ook nog in "me boxen" "m'n" of "mijn" schrijft in plaats van "me" dan word ik helemaal blij. :)

bedankt :okdan:

Dit synth nummer doet mij denken aan.. omdat in het Evoluon ooit speciale audio luistercabines stonden(staan?) die mij doen denken aan jouw audiostoel.
Mooi stukje synth.

Evoluon_flash.jpg

Eerste stuk lijkt wel op muziek van een hele spannende thriller.
Een in de trein scene of zo. :)

.. omdat in het Evoluon ooit speciale audio luistercabines stonden(staan?) die mij doen denken aan jouw audiostoel.

Ja, die stoelen kan ik me nog wel herinneren.....soort kuipstoel met ingebouwde luidsprekers inderdaad, en je moest lang wachten voordat je een keer aan de beurt was :D

stereostoel

stereostoel

me mooiste uitvinding van 2007 , gemaakt naar aanleiding van de sony audio stoel:D

het vreemde is dat de sound uit die phillips boxjes , die horen bij een dolby surround tv ,zonder tweeter , te vergelijken is met een duurdere senheisser koptelefoon , heel neutraal die sound,hellaas nog zonder subbas
dat is fase twee, subbas onder stoel met scheidingsfilter*D

sinds die stoel heb ik geen koptefeoon op gehad :W

Philips heeft ooit in een ver verleden ook zo'n audio stoel gemaakt. Een vriend van me heeft er thuis eentje staan. Ik kon er geen plaatje van vinden maar hij lijkt op de stoel van captain kirk met speakers aan de zijkanten van de hoofdsteun:D

Philips heeft ooit in een ver verleden ook zo'n audio stoel gemaakt. Een vriend van me heeft er thuis eentje staan. Ik kon er geen plaatje van vinden maar hij lijkt op de stoel van captain kirk met speakers aan de zijkanten van de hoofdsteun:D

lets make things better:halleluja

phillips , zonder cd zouden we niet zover zijn met de digitale technieken , de basis van de digitale wereld

Back