Behringer DDX 3216 probleem

lifespan

Nieuwkomer
Hallo, ik heb een DDX 3216 die van de week spontaan in een soort foutmodus ging; alleen bij de mainfader blijft lampje branden van "AUTO/REC", verder alle controlelampjes uit (ook de LED display van de snapshot automaat), het beeldscherm geeft 1 horzontale streep en over de speakers komt soort zacht tikkend geluid.
Ter info, op het moment dat dit gebeurde had ik alleen op kanaal 1 en 2 microfoons aangesloten (SM 58 beta's) en een MP3 speler op kanaal 15 en 16 via "tape in".
Geen enkele functie doet het meer, kent iemand dit probleem of heeft iemand een idee wat dit kan zijn en hoe ik dit op kan lossen?
mvg, Pep

Hallo, ik heb een DDX 3216 die van de week spontaan in een soort foutmodus ging; alleen bij de mainfader blijft lampje branden van "AUTO/REC", verder alle controlelampjes uit (ook de LED display van de snapshot automaat), het beeldscherm geeft 1 horzontale streep en over de speakers komt soort zacht tikkend geluid.
Ter info, op het moment dat dit gebeurde had ik alleen op kanaal 1 en 2 microfoons aangesloten (SM 58 beta's) en een MP3 speler op kanaal 15 en 16 via "tape in".
Geen enkele functie doet het meer, kent iemand dit probleem of heeft iemand een idee wat dit kan zijn en hoe ik dit op kan lossen?
mvg, Pep

duidelijk een voedings probleem, mee naar de rep. mannekes.

Tja het is en blijft een (t)heringer :engel: :D:D

greetings,
Peet

Ik heb zelf ook problemen met deze #!#$ mixer maar bij mij krijg ik als ik hem aan doet memory error en branden alle lampjes op een hele aparte manier....dus wie kan onze mixer's fixen!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb meermaals gehoord dat dat het probleem is met behringer. Als het werkt prima, maar gaat het stuk, ur screwed. Om deze reden heb ik de mijne dan ook ingeruild voor een ietwat uitgebreidere versie (DM24) waar ik wel enige support op kan krijgen wanneer er iets kapot gaat.

Ik moet zeggen dat ik daar nog geen spijt van heb gehad, ja, de ddx3216 is simpel in gebruik, maar komt toch her en der wat te kort....

Veel suc6 met het vinden van een reparateur voor jullie beestjes, ik zou zeggen, probeer es via de importeur of een grote muziek keten erachter te komen waar dit spul kan worden gefixed.

Nog nooit een probleem gehad met mijn DDX3216 alles werkt perfect met de adat interface etc. naar mijn mening een mixer van kwaliteit met zeer veel mogelijk heden zeker voor de prijs.
Ook andere behringer producten nooit problemen mee gehad op 1 ding na de MIC100 waar een kraak in zat. Nu net een V-verb aangeschaft geweldige galm voor de prijs evenaard lexicon met gemak.

Back