mijn studio annex crib

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
hier van mij:[een deel dan]

Attachments

• image03b2.jpg
    image03b2.jpg
    39,5 KB · Bekeken: 102
K heb vorige week ff nieuwe foto's gemaakt waar bijna alles opstaat:)
Zo ziet het er nu uit.

Attachments

• mycrib.jpg
    mycrib.jpg
    79,7 KB · Bekeken: 101
ik zie trouwens dat je een adrenalinn, hebt synthiaks...ben je er tevreden over?
lijkt me een apart ding.
Je hebt zowiezo ontzettend mooi spul.
lekker eigenwijs.

chees,
social

Origineel geplaatst door Social Narcotic
ik zie trouwens dat je een adrenalinn, hebt synthiaks...ben je er tevreden over?
lijkt me een apart ding.
Je hebt zowiezo ontzettend mooi spul.
lekker eigenwijs.

chees,
social

Het is geen Adrenalinn maar de Evolver:) zitten allebei in de zelfde soort behuizing alleen heeft de Adrenalinn een ander kleurtje. Hij bevalt me goed:okdan:

OK.. ik denk ik pak ook weer is mijn digicam d'rbij..
Ik kwam er ook achter dat je soms met een lange sluitertijd mooie dingen kunt doen... zitten er ook een paar van bij :D

10.jpg

12.jpg

15.jpg

3.jpg

6.jpg

16.jpg

14.jpg

Origineel geplaatst door _lun0r_
Die 2 grijze synthz aan de rechterkant welke zijn dat?

Die kleine boven is een Teisco s60f, een 1vco monofoontje. Die grote daaronder is een Teisco sx400, een 4 stemmige polysynth met drukgevoelige toetsen. De sx400 heeft geweldiger strings zoals de solina doordat hij net zo'n chorus heeft.
Allebei de bakkies zitten vol met Arp patenten en het zou me nix verbazen als Arp de chorus van de solina/arp nagemaaktheeft en ook in de sx400 heeft gestopt net zoals bij de Omni.
Je kan de sx400 ook gebruiken als 4 vco monosynth waardoor je te gekke leads kan krijgen!! helemaal als je alle 4 de vco's heel strak tuned en ze laat phasen. dat in combinatie met de drukgevoeligheid (pitch, vibrato, wow wow, vcf) maakt het bijna tot een droomsynth. hij heeft 3 lfo's!! 1 met alle golfvormen behalve s/h, de 2e alleen sinus en de 3e wordt geactiveert door de drukgevoeligheid (ook sinus)

Er staat in SoS nog wel een leuke review van de sx400.

Best wel interessant om te lezen:)

Review sx400

btw, k vind al die kleurtjes echt te gek Goose!!!!!;)

Tangerine dream, T.o.n.t.o's expanding headband, Tim Blake, Zorch, Ralph und Florian, Suzanne Ciani achtige muziek:)
Tjah hoe zullen we het noemen??? Retro synthmuziek:)

hmm expanders... eens koop ik er ook een.

trouwens die studio van goose is echt lekker sfeervol. en geel/groene bureau bladen heersen echt!! de mijne is ook geel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back