mijn studio annex crib

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
citaat:
Origineel geplaatst door cadra
...kabels...wegwerken?...

hoe bedoel je?

Hij bedoeld dat ie tie-rips nie tmooi en makkelijk vind al is het dat wel

Wat ik bedoel.... kijk eens maar naar de middelste foto hierboven. Zo gaat dat bij velen onder ons.
Maar dat van die tie-rips is wel een goed ideetje. Binnenkort maar eens 5 euro investeren.

Origineel geplaatst door BananaWorld
Wat ik bedoel.... kijk eens maar naar de middelste foto hierboven. Zo gaat dat bij velen onder ons.
Maar dat van die tie-rips is wel een goed ideetje. Binnenkort maar eens 5 euro investeren.

het scheint dat je dat toch niet met audio kabels enzo moet doen... Krijg je storingen en dergelijk. Was ergens een draadje over... Maar goed, heb zelf nog nix gemerkt. Alles zit lekker met tirips aan de stands vast en alles bij de pc ook... Merk er nix van. Maar goed... die tie rips heb je al voor minder als 5 euro hoor. 1 50 bij de formido :D

Maar tie-rips (rib-ties? rip-ties?) zijn weer zo lastig los te krijgen als je bijv. 'n apparaat verkoopt of toevoegt. Er schijnen ook van die klitteband-bandjes in de handel te zijn; die trek je zo los, en dan zet je ze weer vast.

hahaha, klopt!!
Heb je alles met tie rips vastgemaakt en besluit je toch om het allemaal weer anders te zetten omdat er weer wat bijkomt...argh!!!
Dan zijn die klittebandjes veel handiger:) Die zitten ook bij die cordial kabels van neutrik.

Ik doe dat anders; op verschillende plekken (onder mijn bureau, naast het mengpaneel enz.) hangen grote bajonethaken. Kabeltjes die daar langslopen 'klik' je eenvoudig in de haak. Voordeel is dat je ze er zo weer uit kan halen. Das bij taai-ribs (de enige juiste spelling ;)) toch wat lastig. Ik houd audio- en stroomkabels gescheiden. Bevalt prima!

Origineel geplaatst door BananaWorld

ehh.. waar ik eigenlijk op doelde was juist dat zowat niemand zich druk maakt over het wegwerken van kabels (ikzelf in elk geval)... maargoed, zo leer je toch nog eens wat he? ;)

(ik heb een beetje wazige humor af en toe ja... :D)

Origineel geplaatst door lo-fi
Maar tie-rips (rib-ties? rip-ties?) zijn weer zo lastig los te krijgen als je bijv. 'n apparaat verkoopt of toevoegt. Er schijnen ook van die klitteband-bandjes in de handel te zijn; die trek je zo los, en dan zet je ze weer vast.

Ikea verkoopt setjes klitteband. Dacht 3 voor een euro. Een stuk goedkoper dan die dure Case Logic dingen dacht ik zo *D

klitterband heb ik ook werkt erg goed, wat ook handig is zijn die zwarte plasik ijzer draadje die je bij tulp snoertjes krijgt.

Origineel geplaatst door lo-fi

tie wraps:)

kliite band is handig maar na een tijdje blijft er allemaal stof tussen zitten, ik zelf heb gewoon een grote zak tie-wraps en een kniptang voor als het weer los moet

Origineel geplaatst door Steve303
RVooh kan wel nooit vermelden dat het Rookvrij gestaan heeft als ie iets verkoopt
:stupid

lol

nou zal da ene jointje (kuch) toch nie meer schade doen aan een synth dan de doordeweekse polutie die het aantast als je het venster openzet.
hm
ik rook anders nooit in de muziekruimte zelf, is gewoon een deur die openstaat. Trouwens: 2003= goede voornemens -> geen sigaretten meer

Nou, zal dan toch maar effe een plaatje posten :D
Kunnen jullie gelijk kennis maken met Mushu & Mushu Junior. Bovenop m'n monitor is m'n allernieuwste huisdier. Racer Duck!!!
Btw, let niet of de gare lijsten, deze worden tzt vervangen door een eigengemaakt kunstwerk :W

Attachments

• tgmstudio.jpg
    tgmstudio.jpg
    113,4 KB · Bekeken: 98
ik ook maar ffies dan een keertje. Klein, compact, overzichtelijk, handzaam :) alleen voor m'n keyboard moet ik nog ff een in/uitschuifbare plank maken.:eureka:

Attachments

• studio.jpg
    studio.jpg
    273,6 KB · Bekeken: 108
ja, ik had hem 2de hands van iemand gekocht, ik wilde eerst nog misschien toch de originele kap bijbestellen, maar na eventjes wennen vond ik hem ook wel vet!

Attachments

• mpc1.jpg
    mpc1.jpg
    272,8 KB · Bekeken: 102
Ja, nu zie ik het toch echt goed. Je Lcd lijkt geel ipv blauw, of komt dat door de foto. En ik zie geen tekst meer bij de knoppen. Is dat niet klote werken dan?

zo nog ff wat kiekjes van een gedeelte van mijn spulletjes.

SUPER brakke foto's komend uit een super brakke cam, maargoed...

Attachments

• watspul.jpg
    watspul.jpg
    49,7 KB · Bekeken: 93
dat display is gewoon normaal, dat komt door de foto, maar er is inderdaad over de tekst heen gespoten, maarja dat ding is zo simpel, je hebt hem zo door :)

Attachments

• mpc2.jpg
    mpc2.jpg
    263,8 KB · Bekeken: 94
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back