mijn studio annex crib

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Blinx
Heeft je mpc een case mod ondergaan onacid?? zoja zelf gedaan??

Nee, tis zo'n special edition. Wel grappig, maar ik was er niet speciaal naar op zoek ofzo.
http://www.mpc2000xl.com/mpc_version_pics.htm

Zonder een hardware vs. software discussie te starten: Da's taal! (Waar had je plaats voor de tr808? )

Waar nu de mpc staat, stond eerst een A4000 met daarop de 808.

nou dan doe ik ook nog maar ff mee :)
is overigens ook al een aardig oude foto, maar er is niet radicaal veel veranderd...
enneh.. ik had het beeld graag wat groter willen hebben, maar deze foto is genomen uit de uiterste hoek van mn slaapkamer annex studio annex rommelhok (ik staand op mn bed)...

Attachments

• ovahviewah.jpg
    ovahviewah.jpg
    61,9 KB · Bekeken: 106
thnx, het zijn wel onallerdaagse keuren maar ik ben er wel tevreden over
mijn platen passen al lang niet meer allemaal in 1 kamer en er staat ook nog wel wat gear boven
ik ben constant heen-en-weer aan het slepen met spullen maar dat zorgt wel voor afwisseling.

fijne kleurtjes bounce, doet gezellig aan.. :okdan:

edit: dat is een spiegel, ik dacht een soort zanghok.. :)

Origineel geplaatst door Shivah
vette plaat daar van snorremans in je platen bak

from here to eternity:)

correct!
zijn er ook meneren op dit forum met zo'n snor?

Origineel geplaatst door krz
fijne kleurtjes bounce, doet gezellig aan.. :okdan:

edit: dat is een spiegel, ik dacht een soort zanghok.. :)

was het maar waar!
het is inderdaad een stuk gezelliger dan met kille witte muren.
ik breng er aardig wat tijd door dus mag dan ook wel vind ik.

de zwarte vloerbedekking bevalt ook prima, de snoerenspaghetti valt nu een stuk minder op.
ik heb bijna al mijn kabels vervangen door zwarte.
alleen de mono/poly en de solina hebben nog grijze maar die laat ik maar zo.

ik heb laatst een cameraatje gekocht dus hier komt ie:

rechts staan ook nog wat spulletjes.

cheers,
social

Attachments

• studio9.jpg
    studio9.jpg
    72,1 KB · Bekeken: 105
POEH

POEH

hi . kheb erg veel mooie foto s gezien . wat hebbe sommige tog veel ouwe synths :) heerlijk die nostalgie. Kheb zelf ook aardig wat synth gehad maar ben nu helemaal digitaal .. nu wil ik niet een discussie beginnen over analog vs digital . Ik gebruik nu 3 pc 3 19 inch tft s mixer patchbay en wat spul op de sync en zelfs dan raak ik de harware bijna niet aan . ik hou er van om snel eve naar een andere track te skippen . pc s zijn total recall open en save as is alles wat ik hoef te doen . kdenk nooit na over de mixer settings synth patches etc . Ik doe dus niet meer mee aan de verzamel woede. kben er van overtuigd dat je ouwe synths moet kopen als verzamelaar en niet als ((an essential piece of hardware )) er is niks saaiers als een bult pcs met flikker kasten waar je met een retro muis knopjes moet slepen en klikken . zodra je precies weet wat je wil kun je alles hardware matig bedienen d.b.v. midi controllers etc. ik zou wel eens willen weten wat jullie al gereleased hebben en met welke gear dit is gemaakt ..

vr gr mischa

Ik heb een snor én een foto van mijn bescheiden studio...

Attachments

• studio.jpg
    studio.jpg
    30 KB · Bekeken: 106
Re: POEH

Re: POEH

Origineel geplaatst door mischa
kdenk nooit na over de mixer settings synth patches etc . Ik doe dus niet meer mee aan de verzamel woede. kben er van overtuigd dat je ouwe synths moet kopen als verzamelaar...

Het is heel makkelijk werken als je een audio-gebasseerde sequencer gebruikt
niks MIDI, niks patches, gewoon je synthpartijen los opnemen en in je sequencer kieperen.
Daarna kan de synth weer in de kast.
ik zou ze voor geen goud willen missen.

ik zou wel eens willen weten wat jullie al gereleased hebben en met welke gear dit is gemaakt ..

kijk even op het forum onder muziek algemeen "Releases" en onder "Tracks".

zullen we gelijk even m'n cribje plaatsen. met excuses voor de zooi, en nu is de volgorde van alles wat in de rack zit omgedraaid (q zit beneden voor knobjes-access).

l33t3.jpg

Hey Yoozer...fraaaai!!!

Mag ik weten welk type en merk computermonitor je daar hebt?
Errug fraai, ik ben zelf ook op zoek naar zwarte of alukleurige schermpjes,
maar ben deze schoonheden nog niet tegengekomen.
Kan je me ook iets vertellen over resolutie en afmeting, ben nl. zelf op zoek naar
17" in verband met m'n meubel.

Plaatjes van m'n studio vind je op www.radiation.nl/studiopix

coole bruce lee poster :okdan:
slick 19" rack ook... je moet volgens ij wel op de grond gaan liggen als je gaat afmixen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back