mijn studio annex crib

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Tjeezus, wat is iedereen zijn studio NETJES zeg....complimenten! Ik zou het niet kunnen, of heeft iedereen stiekum op zitten ruimen voor de foto ;)
Bij mij lijkt het meestal alsof er een bom is afgegaan...overal kabels....CD-tjes....tijdschrijften....volle asbakken...lege blikjes biers....ofwel: een grote klerezooi.
En de studio van Olafmol....Das nog erger....8)

Origineel geplaatst door Nolet
Tjeezus, wat is iedereen zijn studio NETJES zeg....complimenten! Ik zou het niet kunnen, of heeft iedereen stiekum op zitten ruimen voor de foto ;)
Bij mij lijkt het meestal alsof er een bom is afgegaan...overal kabels....CD-tjes....tijdschrijften....volle asbakken...lege blikjes biers....ofwel: een grote klerezooi.
En de studio van Olafmol....Das nog erger....8)

:)

't Viel mij ook meteen op.

Als je bij mij de huiskamer in komt dan breek je meteen je nek over een Yamaha DX7 die je meteen een gebroken teen opleverd gezien het gewicht van dat kreng.
Tijdens je val sleur je de inhoud van mij computermeubel mee naar beneden en uiteindelijk beland je met je smoelwerk op een Juno106 en een An1X die je verdere val breekt.

Daarna duurt het nog 10 minuten tot alle papiermeuk eindelijk naar beneden gedwarreld is :)

R.

eh ja ik zeg nix ;) ik verzamel lege dozen ..... gezellie!

Olaf

En een photo van mijn hok. Zoals jullie zien is er bij mij een kist granaten ontploft. Vreemd genoeg is het bij mij altijd een puinhoop. Als alle troep aan de kant is geruimd vind ik het lang niet zo lekker werken;)

DSC00065.JPG

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door EDP
heb je die korg zelf verbouwd?

Neuh, die heb ik ooit 'ns zo gekocht voor 150 gulden dacht ik. Hij werkt prima met zo'n Doepfer mcv1 interface dus ik mis de toetsen niet echt. Het ziet er inderdaad niet uit nee ;)

Origineel geplaatst door Marcel D
Neuh, die heb ik ooit 'ns zo gekocht voor 150 gulden dacht ik. Hij werkt prima met zo'n Doepfer mcv1 interface dus ik mis de toetsen niet echt. Het ziet er inderdaad niet uit nee ;)

als ie het verder prima doet is 150 een hele mooi prijs

Origineel geplaatst door krz
waarom heb ik toch zo'n kleine k*t kamer? =(

Dat is toch normaal in de bio-industrie? :duivels:

Origineel geplaatst door Blinx
Nou laat ik dan ook maar ff het een en ander zien:D

links.jpg

netjes die voeding van je tafel weggewerkt.

netjes die voeding van je tafel weggewerkt.

Dat was eerst een kastje waar een beeldscherm opstond, Maar omdat het scherm te hoog stond wou ik hem weg doen maar toen kocht ik mijn eerste 19inch rack synth en die paste er goed in. Toen ik mijn mx2442 in huis haalde wilde ik absolut niet die voeding in mijn rack hebben ivm storing dus is ie in het beeldscherm kastje gegaan :)
Hij heeft alleen wel iets te veel ruimte maar als ik er niet aankom dan is er niks aan de hand

Origineel geplaatst door Beepr
Hey Yoozer...fraaaai!!!

Mag ik weten welk type en merk computermonitor je daar hebt?
Errug fraai, ik ben zelf ook op zoek naar zwarte of alukleurige schermpjes,
maar ben deze schoonheden nog niet tegengekomen.
Kan je me ook iets vertellen over resolutie en afmeting, ben nl. zelf op zoek naar
17" in verband met m'n meubel.

Plaatjes van m'n studio vind je op www.radiation.nl/studiopix

so-wee.. ik heb even het genot van een Z1 mogen proeven toen de AN1x van m'n toenmalige partner in crime even defect was. geweldige afwerking, alles zo met die blauwe kasten & zo... oh ja, zie je PB'tje!

Origineel geplaatst door sander
yoozer, is dat dat mengpaneel zo rechtop buiten handbereik niet erg onhandig
Origineel geplaatst door bounce
coole bruce lee poster :okdan:
slick 19" rack ook... je moet volgens ij wel op de grond gaan liggen als je gaat afmixen.

nou, 't meeste van de volumeregeling doe ik op de syntjes zelf. het mengpaneel is meer zo van "woei, even alle geluiden bijelkaar pleuren en klaar." ik ben aan 't sparen voor een 01v'tje, maar 't schiet niet zo erg op.

Origineel geplaatst door Bas
welke zooi?...

tja, dat dvd'tje ligt er wel erg nonchalant bij zeg... :bekdicht:

hehehe.. we hebben hiernaast ooit een autospuiterij gehad. toen deze vertrok waren de heren slopers zo lomp dat ze ook -onze- oprit eruit braken, met als gevolg dat ik elke keer door de zand mag baggeren :(. en daar lag nog wat van op de vloer. ook wil je echt niet weten wat je allemaal niet ziet - ik heb al m'n kleren op m'n bed en m'n bureaustoel gepleurd, zodat ze tenminste buiten beeld lagen.

he ik wil ook zo'n stoel!

toevallig dat je 't zegt.. de keren dat ik mijn eigen plaatje aan mensen heb laten zien zeiden ze meestal zoiets als "zo'n studio, en dan zo'n gruwelijk cheapo ikea stoel." :P. maar die komt er dus hopelijk ook nog ooit eens bij mij in.

Marcel D - hoe kun je leven met zo'n monitor? 17"ertjes zijn niet zo duur meer... :)

Origineel geplaatst door Yoozer

Marcel D - hoe kun je leven met zo'n monitor? 17"ertjes zijn niet zo duur meer... :)

Geloof 't of niet, maar 't is echt een 17" monitor en hij voldoet prima aan mijn eisen...... totdat ik een nieuwe peecee koop:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back