mijn studio annex crib

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
hey de tanoy reveal icm met Alesis, heb je die bij music city vandaan?
ik wacht nu al 2 maanden op mijn set :erm: :frons:

nope, bij musichouse in Utrecht.

Hebben ze daar gewoon liggen... krijg je direct mee :)

Kwor Knetter hiero... Op het moment dat je erachter komt dat het de domste zet was om een mpc te verkopen, is het net alsof ze ineens overal opduiken. Liever een brakke "cam" dan een brakke "sequencer" moet je maar denken, sticks *D

Wel stoer die MPC Redje, zoveel knoppen zonder opschrift. Ik zou gek worden. Doet me denken aan de uitspraak "Een monitor? Monitors zijn voor stagiaires met een slecht geheugen".

Attachments

• studio 2003.jpg
    studio 2003.jpg
    46,4 KB · Bekeken: 109
Ziet er strak uit hoor...

Maareeeh..waar zijn de synthesizers????

En toen stond er stiekem tegen de andere muur een batterij synths waar je eng van wordt ;)

Volgens mij hoort dit thuis in de mijn crib annex studio (erg gaaf trouwens).

Maar leuke studio. Ik heb ook effe op jouw site gekeken, maar ik zie niet alles terug op je foto (juno 60, jp8000, prophet 600). Misschien leuk als je daar ook een foto van maakt en dan in de crib's zet.

Origineel geplaatst door bambamstudio
ja, toetsen op de verwarming gelegd, toen kromgetrokken....staat ergens in een thread

deze dus :)

Ja 3 toetsen naar de filistijnen..de rest wacht tot ik 3 vervangers gevonden heb in een kartonnen doos....een keyboardje met missende toetsen is zo'n zielig gezicht...hij klinkt wel erg lekker hoor!

[offtopic]
Goede service!! Zouden ze het ook andersom doen??

Als ik ze mail en zeg dat ik enkeld de toetsen heb van een supernova 2 dat ze dan de rest van het apparaat toesturen???
:P :P :P :P :P =)
[/offtopic]

Tja weinig te zien maar de Synths en Effecten zitten in m'n PC :D
Ook slechte kwaliteit pic maar ja je moet wat :kroon:

Shit pic vergeten :stupid :stupid :stupid
Hier is tie :walker:

Attachments

• vs.jpg
    vs.jpg
    29,2 KB · Bekeken: 105
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.