mijn studio annex crib

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Mijn studiootje :D
Wist niet of ik hier al gepost had, maarja hier is die dan :P

studio1.jpg

Nog eentje :D

studio2.jpg

Let niet op het behang, er komt binnenkort nieuwe op :dj:

Let niet op de rotzooi, doe ik ook niet.
Wat een ruimte hebben jullie toch! Ik kan niet eens een leuk knuffel diertje op m'ns speakers zetten. Ik wil ook best monitor speakers op een standaard, zonder dat er allemaal zooi vóór en op ligt, ik wil ook best m'n kabels verbergen achter de plinten, ik wil ook best 'n andere mixer maar ik ben gedwongen m'n live mixertje te gebruiken... Maar de sociale woningbouw werkt niet mee. En m'n buurvrouw ook niet, dus ik moet toch maar 'ns de boel isoleren. Of gewoon een ander huis zoeken...

Attachments

• orguestudio.jpg
    orguestudio.jpg
    99,2 KB · Bekeken: 102
Chinetti moet niet zeuren. Ik zie nog plaats voor een knuffel op je rechter monitor. Verder kan je nog wat in je gordijnen hangen. Overigens lijkt je kamer alleen maar klein door de vele gear die je hebt staan :W

Ik vind het wel een coole studio, hoor, Chinetti. Je kan nog net een bed ertussen schuiven, gasstelletje ergens tussen proppen: en dan kan je er wonen, werken en slapen:)

Idd bambam, Is wel erg krap. Maar je hebt nu toch een grote ruimte!!!

Gelukkig heb ik zelf alles in een hoekopstelling staan dus heb ik nog redelijk wat ruimte over. Ik zal ook eens wat foto's uploaden (als ik foto's heb tenminste).

He Bam Bam,
Volgensmij mocht je bij je oude studio wel altijd de gordijnen dicht doen,
want voor je het weet stelen ze je hele studio.
Het stond zo te zien wel erg in het oog.

snapshot0027.jpg

snapshot0035.jpg

snapshot0040.jpg

ff mijn studio op de foto. Voordat ik 'm uit het raam gooi! :(

gadverdamme... sinds een paar dagen zit er een brom in de audio kabels van mijn sampler. Verder moet ik mijn pc weer in elkaar zetten, en alle kabels achterin aansluiten. Wat een gedoe is dat iedere keer weer. ff van me afschrijven hoor.

solid s een case voor je 19 inch spul zou ook geen over bodige luxe zijn. Zn monitor speaker op een matrix 1000 stort dat niet ?

Normaal staat die speaker achter in de hoek. Waar nu die grote kubus staat, staat normaal mijn pc. En daar staat dan de speaker op. Mijn hele studio ligt in puin, omdat ik een 2de geluidskaart in mijn pc heb proberen te stoppen. Maar ik kreeg 'm jammergenoeg niet aan de praat.
Eigenlijk ben ik daarom nog op zoek naar een oude 486 computer. Dus, zonder beeldscherm, keyboard en muis.

En al die 19" apparaten die staan gelukkig redelijk stabiel, de grootste onder, de kleinste boven. Ik heb namelijk wel een rack, maar dat is een bakbeest met wieltjes, en is veel te diep voor de tafel die ik nu heb. Ja, het is improviseren allemaal. Maar ik ga in ieder geval even op zoek naar een versterker.

Die grote kubus in de hoek is nu mijn versterker, maar dat is eigenlijk een oud 'speelgoedapparaat'. Het is een platenspeler/ dubbel cassetedeck, waarvan 1 met pitch control en 4 sporenrecorder/ radio/ versterker/ mengpaneel. En hij ruist als een tiet. Maar het vervelendste is nog wel dat de aansluiting voor de speakers alleen maar 2 gaatjes heeft waar de draden in moeten. Ze zitten dan dus niet echt vast, en dat is nogal lastig met het verdraaien van het apparaat.
Het is me regelmatig voorgekomen dat ik de draden er achter goed in heb zitten, dan draai ik 'm om, zodat ik de voorkant van het apparaat kan zie vanaf mijn stoel, en dan gaan de draden weer los. :stupid

Het is gewoon een chaos, en dat lijdt af van waar het uiteindelijk om gaat: muziek maken.

Ik heb mn 19 inch spul in het begin ook heel even los gehad en werd helemaal gek dus daar kwam heel snel verandering in messchien een iedee is de 19 inch reals uit dat rack halen en zelf een nieuwe case er van maken.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back