mijn studio annex crib

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
[offtopic]Nee nog niet....ik ga hem volgende maand wegbrengen om te laten nakijken....tja wat is ermee aan de hand....uuhm als ik em aan zet doet is niks.....dat is ermee aan de hand...maar waar dat aan ligt weet niemand...de flash kaart die erin zit is het niet en de voeding (is me verteld ook niet en het geheugen ook niet...ik hoop dat ze hem kunnen repareren.....als ik meer weet post ik 't ff....[/offtopic]

ook offtopic: Waarschijnlijk heb je er allang naar gekeken maar is het geen zekeringetje wat stuk is?

gitaarwerk heeft nu de WALDORF MICROWAVE van "thegreatmuffin" :)
bevalt goed..

soort van " absolute spitzenklasse" :okdan:

Was wel een pokke-end fietsen door de kou hè? :D
En beloofd is beloofd. Heb gezegd dat je hem kon ophalen zodra je weer wat geld had. Ben een man van m'n woord! Heb wel één verplichting eraan vasthangen.... VOLGENDE WEEK WILLEN WIJ DSF'ERS EEN GITAARWERKTRACK ZONDER GITAAR HIER OP HET FORUM ZIEN!!! :D :W

ik ben heel stiekem bezig geweest met iets heel fouts.. vind het echt humor die geluiden.. maar ik meot er nu nog wat zelf uit zien te krijgen. .die track die van midi terug routen gaat prima!

ik ga een of andere vage track maken.. nu had ik al een klein stukje van die " relax, don't do it" gemaakt (dat bass/synth loopje (D-D-B-D-C-D)

ik had net wat geprobeerd wat extreem uit de maat te maken zodat et toch klonk..maar das best lastig!

En mon studio...

Attachments

• studio.jpg
    studio.jpg
    64,6 KB · Bekeken: 115
MC303
boss metal
boss overdrive
boss chorus
goedkope gitaarversterker
zachte zitplaats
------------------------------------- +

niet echt een studio, maar wel een setup waar ik lekker mee heb kunnen rotzooien...

mt!

Attachments

• studikoe.jpg
    studikoe.jpg
    60,1 KB · Bekeken: 109
ik vind het wel een funky setup
volgens mij kun je hele gave dingen doen met dat setje terwijl je bovenop die koe zit :mexico:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back