mijn studio annex crib

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
[BLUFMODE] ik heb 2 echte, door termieten uitgevreten digereedoo's zelf meegenomen uit northern territory, australi‘ [/BLUFMODE]
ik ben er heel trots op, ik heb veel tijd besteeed om de juiste te vinden, ze klinken prachtig diep resonerend en als je er een tijdje goed op speelt raak je in een trance omdat je je lichamelijk inspant en geestelijk ontspant...
maar ze staan wel al vel te lang weer elk in een hoek stof te vangen... maar eens wat aan gaan doen.

Origineel geplaatst door bounce
[BLUFMODE] ik heb 2 echte, door termieten uitgevreten digereedoo's zelf meegenomen uit northern territory, australi‘ [/BLUFMODE]
ik ben er heel trots op, ik heb veel tijd besteeed om de juiste te vinden, ze klinken prachtig diep resonerend en als je er een tijdje goed op speelt raak je in een trance omdat je je lichamelijk inspant en geestelijk ontspant...
maar ze staan wel al vel te lang weer elk in een hoek stof te vangen... maar eens wat aan gaan doen.

wroah :halleluja

ik wil ook een echte...

ik moet het doen met een blanco replica uit eucaliptus, maar die doet ook zn werk.
gr jzz

my babies:

Attachments

• dsc000g.jpg
    dsc000g.jpg
    97,4 KB · Bekeken: 139
aardige verzameling Jazzman, vooral die exotische instrumenten. Zie ik daar nou een harmonica?

nee 't is geen harmonica maar een harmonium, vergezeld van mn sitar, tanpura, setje tablas, darbouka's, bas & nog wat kleine rommel.

o.k ik kan het dus ook niet laten solid fundamental studios

Attachments

• img_0011.jpg
    img_0011.jpg
    229,1 KB · Bekeken: 147
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Leuk Leuk... 2 ESI's?
Uitleguit :D

solid fundamental bestaat uit vier leden we hebben allemaal een esi 2000.
2 x in de week komen we bij elkaar met ieder zijn eigen setup-je

Foto's

Foto's

Nou het heeft even geduurd maar hier zijn ze::D :D :D

Dit gaat ff niet goed

He mr. Funk. Wat is dat? met andermans esi 2000 ruis showen. Misschien moet je maar snel een nieuw apparaatje kopen.

Vet trouwens die echo pro van line 6.

Dj Crap

Re: Re: Foto's

Re: Re: Foto's

Origineel geplaatst door Bitcrusher
zucht.......

Niet zo bijdehand he bitcrusher anders word jij straks nog gecrusht:D :D :D

Origineel geplaatst door djcrap
He mr. Funk. Wat is dat? met andermans esi 2000 ruis showen. Misschien moet je maar snel een nieuw apparaatje kopen.

Vet trouwens die echo pro van line 6.

Dj Crap

Pas op he CRAP ... je zit hier niet op het eerste de beste forum !!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back