Ableton Live Lite 4 (en update naar Live 6)

Ik bestel zo'n Oxygen 8 mini keyboard controllertje voor op verplaatsing, en krijg er gratis Ableton Live Lite 4 bij. Dat lijkt me handig om die software deftig te kunnen proberen en toch ook mn werk op te slaan (wat bij die trial dus niet gaat - erg vervelend).

Als ik beslis te upgraden. Hoe gebeurt dit dan? Is dat met een download, en zoja, wat gebeurt er als je je pc moet formatteren, of bv als die crasht?

Wat ik me bovendien afvraag, is het mogelijk om Ableton op twee afzonderlijke pc's te installeren (de thuis pc en de laptop) of moet ik dan twee keer de volle pot betalen?

En wat kost nu zo'n update van versie Live Lite 4 naar de volledige Live Lite 6, of de gewone Live 6... vast wel iemand die dit al gedaan heeft en weet wat dat kost.

Alvast bedankt...

Registreer op Ableton en je zult alles ontdekken. Het wijst zich daar vanzelf: ze geven je mooi alle upgrade prijzen en onder de FAQ staan ook antwoorden over het gebruik van de licentie.
Ik heb ook een Lite versie en zat ernaar te kijken om te upgraden.

Registreer op Ableton en je zult alles ontdekken. Het wijst zich daar vanzelf: ze geven je mooi alle upgrade prijzen en onder de FAQ staan ook antwoorden over het gebruik van de licentie.
Ik heb ook een Lite versie en zat ernaar te kijken om te upgraden.

Maar... het is omdat ik Ableton nog niet heb (oxygen 8 nog niet besteld) dat ik hier te weten wilde komen wat die upgrades nu kosten. Ik heb op de site van Ableton zelf al gevonden dat het niet mogelijk is het programma op twee pc's te installeren, dan moet ern een tweede licentie worden bijgekocht (aan halve prijs weliswaar). Dus moet ik wat uitkijken wat de goedkoopste oplossing is om aan twee versies te komen.

Ik kan dus niet registreren om het te zien? Iemand van zij die het wel kunnen die het mij kunnen vertellen?

Upgrade van Lite 4 naar Lite 5 zou gratis zijn...
Wat kost een upgrade van de Lite 5 naar de Lite 6 dan nog?

Oud topic, maar ik ben zelf van plan een audio interface te kopen met Ableton Live Lite 4. Hoeveel kost het dan om te upgraden naar Ableton Live 7 LE?

ik zag ze laatst bij i4 voor 279 maar zie ze niet meer op de site,

ff bellen zou ik zeggen

Back