Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
P
CK is dat nou weer voor een stroming?

Zoals ik al aangaf was die beat een testje met de culture vulture distorion unit. Kan kloppen dat hij een beetje everdrevenben je uitgeschoten met je distortion op 0:47 ofzo ?
layeren van drums kan heel goed werken, EQ is juist een goed iets voor drums, je wilt toch niet dat je snare als een kick gaat klinken met een boost van 80 hz, ze moeten juist allemaal hun eigen kleine subtiele plekje in de mix krijgen
klinkt.

Zoals ik al aangaf was die beat een testje met de culture vulture distorion unit. Kan kloppen dat hij een beetje everdrevenklinkt.
Over die eq bedoel ik dat ik gemerkt heb als je gaat layeren het beste werkt als je de samples orgineel houd kwa eq. Lekker vol.
Zoizo moeten de samples met elkaar kloppen. Vroeger probeerde ik ze bij elkaar eq-en, maar tegenwoordig gooi ik dan een laag weg en probeer ik weer een andere sample te zoeken.
Begrijp je.
Over die 80 hz. Ik bedoel ook op de bassdrum appart. Een low-cut en een high-cut op zijn tijd is ook wel handig.

lees dit eerst http://en.wikipedia.org/wiki/Cratedigging

.