hardcore hip hop samples !!!

Lijkt wel of sommige gasten op forums staan te wachten op een bericht dat afgekraakt kan worden.

Misschien is de nieuwe Akai XR-20 drum-machine wel wat voor je Jake.
Ik verwacht wel hele goede drums voor 499 euro. Het is wel erg duur als je helemaal niet de sequencer wilt gebruiken in het apparaat zelf.
Ik denk dat hier toch wel heel wat hardcore drums in moeten zitten.
Misschien is het ook helemaal niet het geld waard zoals veel drummachines...

wel grappig, iemand vraagt om samples en gelijk begint er een discussie door mensen die zichzelf allemaal heel tof vinden en zonodig zichzelf moeten bewijzen d.m.v. anderen af te kraken... op zo'n manier komt er natuurlijk niets meer van muziek maken !

ohjee, nu krijg ik natuurlijk weer een lading grok over me heen...

mensen, doe gewoon je eigen ding. laat je niet afzeiken door laaghartige klowns op internet.

ja, het is gewoon flauw en laf om zomaar mensen af te lopen zeiken. en die genen die dat doen zetten zichzelf toch alleen maar voor lul.

ik zou zeggen: ben je te lullig om gewoon iemand een normaal antwoord te geven op een normale vraag, geef dan geen antwoord en besteed je tijd en energie nuttig - aan positieve dingen :luv:

Daar ben ik het totaal me eens, maar als iemand het nodig vind om te beledigen kan niemand hem dat verbieden, want het blijft een mening.

Maar eigenlijk is dat niet echt nodig geweest op deze post, want ik vroeg alleen om wat sample packs om me te kutten.
Opzich vind ik het wel leuk dat er meteen werd gezecht van maak je eigen samples, maar dan vind ik wel dat je daar meer over door moet gaan en niet over shit waar we niks aan hebben.

Ik bedoel ik ben nu ook nog maar een n00b van 18 jaar, en zonder vraagen blijft het zo, dus laten we nou relax bijven.

Gr Jake

Je moet toch ergens beginnen.
Ik ben ook pas 19 en ben ook nog niet zo lang bezig met beats.
Wat ik niet begrijp is dat bepaalde mensen beledigen op forums terwijl er om feedback wordt gevraagd. Dat vind ik nou wack mensen die via de rug van een ander proberen te bewijzen dat ze hardcore zijn.

Je moet echt die SS Kits checken in mijn Roland MV-8800 pack. Dat is volgens mij echt wat jij bedoeld met hardcore.

Oke maar nou waar terug naar de discussie over samples (maken) enz.

En Mb beats bedankt voor die samples.

Gr Jake

Ik heb nu in FL mn drums mooi gekregen door allerlei effecten op kanalen te zetten.
Voor ieder drum geluid een apart kanaal met andere effecten zoals EQ, Compressie, Distortion etc...

Wat ik nu wil doen is die samples met het effect erop opslaan als nieuwe WAV bestanden.
Kunnen jullie mij misschien uitleggen hoe je dit doet in Fruityloops?
In de MV moest ik dan de drums resamplen per sample maar hoe doen jullie dit in FL Studio?
Kun je je bewerkte sample in Edison resamplen ofzo? Of kun je ook het bestand gewoon opslaan met de effecten erop?

Misschien dat Jake er ook wat aan heeft tenminste als hij FL Studio wilt gebruiken voor samplen.

Back