Sample Dump Programma voor Ensoniq Mirage

Yup. Maar ik heb een Audiophile Firewire :D

Maar ik heb ook nog een 2x2 liggen. Zal eens kijken of die het doet vanuit een virtual machine. Parallels kan inderdaad ook USB. Geeft je zelfs bij inprikken de vraag of hij naar de host of de guest moet doorlinken.

Nu is de editor alweer enige tijd te downloaden maar ik heb nog steeds geen op/aanmerkingen gehoord.
Is zijn mijn logica en programmeer kunsten dan werkelijk zo goed dat er niets op aan te merken valt (lijkt mij heel sterk maar goed op mijn werk vind men ook dat ik te veel op kleine details let en alles een gouden randje wil geven)

Bij de weg, lekker weer waar ik nu zit...22 graden en lekker zonnig.

Status update:

De Midisport USB doet het niet in een virtual machine op de Mac (Windows ziet hem wel maar er komt geen data doorheen), dus heb nu het hele zaakje aan een oude XP-machine gehangen. Vooralsnog krijg ik alleen nog maar pop-ups met "Encountered an improper argument", maar we testen verder... ik heb eventueel ook nog een Win7 laptop, mocht dit ook niet gaan (maar volgens mij zijn er weer geen Windows 7 drivers voor de midisport).

(Mirage DSK-8 (eerste model met zwarte knoppen), MASOS 2.0)

Na wat nieuwe updates heb ik de editor nu ook ergens anders gehost:
Sourceforge

Nieuw is in ieder geval de optie om te checken voor een nieuwere versie van het programma.
Ook is het via sourceforge makkelijker om een zogenaamde bugtracker te gebruiken, dus er zit nu ook een menuoptie in om een bug te rapporteren.

Back