Sample Dump Programma voor Ensoniq Mirage

Djeezes! Ik wist niet dat er nog zoveel interesse was in dit oud wafelijzer!

De laatste keer dat ik er eentje zocht was het anders nog knap lastig er eentje te vinden. Dat exemplaar is wegens omstandigheden de deur uit, maar waarschijnlijk wil ik er weer eentje terugkopen. En gezien het geringe aanbod hier op SF in Nederland vermoed ik dat dat weer een lang traject wordt...

Ik ben recentelijk over gegaan naar Visual Studio 2008 en op dit moment werkt dumpen ff helemaal niet :-(
Ga er zometeen weer tegenaan om dat te fixen.
Als die issue is opgelost werkt dumpen in ieder geval onder XP en 64bit Windows 7.

Kan ik dan eventueel een beroep op je doen wbt de masos disk?

@etaoin: ik vind het niet lastig hoor, maar mischien moet de titel veranderd worden?

Raymond: ay...geen masos disk is inderdaad lastig.
En lastig te kopieren. Hier ga ik nog op terugkomen want de enige manier die ik op dit moment weet is dmv een Atari ST!!!!

@etaoin: ik vind het niet lastig hoor, maar mischien moet de titel veranderd worden?

Raymond: ay...geen masos disk is inderdaad lastig.
En lastig te kopieren. Hier ga ik nog op terugkomen want de enige manier die ik op dit moment weet is dmv een Atari ST!!!!

Hmmz als dit echt niet te doen is dan hoeft dat niet hoor!
Ik ga wel ff kijken ik of zo'n diskje ergenes op het net kan scoren!

Tnx.

Vind 40 dollar voor 2 diskjes incl verzendkosten toch wel iets aan de dure kant :(

Is er echt niemand die Format + masos diskjes hebbe liggen?

Ik heb ze ooit wel eens van een forummember gekregen maar ik weet niet meer wie....:z

Heeft iemand een .doc van hoe ik die masos disk moet booten ofzo?
Als ik heb opstart met masos er in zegt ie UD unformat disk..

Yep! Start met andere disks prima op!
Heb de masos disk via iemand die van ebay heeft!
Het is masos 2.0 ! Moet ik eerst een andere disk booten ofzo?

Hmm...vanavond eens ff snel een mirror maken van die link van Ronaldoz en kijken of die Mirage diskwriter wel onder XP werkt.
Ik heb tot nu toe nog geen succes met diskwrite tools voor de mirage gehad.

Zelf heb ik al een pagina met een hoop mirage info staan op http://www.xs4all.nl/~sdereus/

Back