neuromancer
Fire, walk with me
Bikkel, dat is meen ik niet mogelijk. Soundquest zou ook als pluggin moeten werken maar doet dat ook niet...of niet goed.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bikkel, dat is meen ik niet mogelijk. Soundquest zou ook als pluggin moeten werken maar doet dat ook niet...of niet goed.
ah ok... dus het kleinste segment voor een loop is 256 bytes (1 page)?Nee 6 track....
De Mirage deelt z'n geheugen in pagina's. 64 kB geheugen is adresseerbaar met 16 bits...als je dan dus alleen de MSB (most significant) gebruikt krijg je dus pagina's van 256 bytes.
Door de manier waarop de Q Chip in de Mirage werkt vind ie het pretiger om met even loops om te gaan.
We hebben het hier tenslotte over geavanceerde technologie uit de eerste helft van de jaren 80.
We hebben het hier tenslotte over geavanceerde technologie uit de eerste helft van de jaren 80.

je bedoeld de reverse copy er doorheen plakken?Mischien nog iets schrijven om extra loop opties te krijgen?
bv:
Neem de loop en zet deze in reverse over de bestaande loop heen