nou ik het nog een keer hoor klinkt het wel erg dromerig. eens even zien wat ik er aan kan doen. het nadeel is wel dat je dan MEER gaat horen dat het geen echte piano het "houte" aanslag geluid van de hamers en zo. is dat geen probleem.
nou ik het nog een keer hoor klinkt het wel erg dromerig. eens even zien wat ik er aan kan doen. het nadeel is wel dat je dan MEER gaat horen dat het geen echte piano het "houte" aanslag geluid van de hamers en zo. is dat geen probleem
Electronisch blijft electronisch. Je kunt natuurlijk altijd een vleugelpartij samplen, doch, naar mijn inziens is "bij benadering" voldoende. Zolang het maar het geluid presenteerd zoals jij het bedoeld, en das al moeilijk genoeg...
Electronisch blijft electronisch. Je kunt natuurlijk altijd een vleugelpartij samplen, doch, naar mijn inziens is "bij benadering" voldoende. Zolang het maar het geluid presenteerd zoals jij het bedoeld, en das al moeilijk genoeg...
ja nou ja ik zou wel willen dat het meer als een piano geluid zou zijn.heb je nog een voor beeld van een heeeeele goed piano module. komt het geluid toch wat meer als echt over. al is en blijft het natuurlijk electronische.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.