Gear Fotos (geen studio fotos!)

deze ook trouwens.

claves.jpg

Ik vind de bloklfuit erg mooi.
Meestal (net als een triangel;)) wordt het als een truttig instrument gezien. Stom vind ik.
Want het is een heel mooi instrument.

Deze heb ik sinds een paar dagen.
Ik heb deze foto gemaamt en expres een paar pedaaltjes ernaast gelegd zodat je eindelijk eens kan zien hoe achterlijk groot dat ding is.
Toen ik hem ging kopen verwachtte is een pedaal dat 2 keer zo klein was.

Attachments

• Mutron-BiPhase.jpg
    Mutron-BiPhase.jpg
    754,2 KB · Bekeken: 98
Formaatje Fisher Price :D

some sample of ex hex gear:

attachment.php

Attachments

• gear1.jpg
    gear1.jpg
    50,6 KB · Bekeken: 97
  • gear2.jpg
    gear2.jpg
    47,4 KB · Bekeken: 115
  • gear3.jpg
    gear3.jpg
    74,6 KB · Bekeken: 98
  • gear4.jpg
    gear4.jpg
    54,7 KB · Bekeken: 109
  • gear5.jpg
    gear5.jpg
    55,4 KB · Bekeken: 109

Attachments

• gear6.jpg
    gear6.jpg
    49 KB · Bekeken: 104
  • gear7.jpg
    gear7.jpg
    52 KB · Bekeken: 103
  • gear8.jpg
    gear8.jpg
    49,6 KB · Bekeken: 111
  • gear9.jpg
    gear9.jpg
    50,9 KB · Bekeken: 97
  • gear10.jpg
    gear10.jpg
    53,5 KB · Bekeken: 107

attachment.php

Attachments

• gear18.jpg
    gear18.jpg
    68,6 KB · Bekeken: 110
  • hex1.jpg
    hex1.jpg
    70,7 KB · Bekeken: 100
  • hex2.jpg
    hex2.jpg
    55,4 KB · Bekeken: 106
  • hex3.jpg
    hex3.jpg
    28,2 KB · Bekeken: 111
  • hex4.jpg
    hex4.jpg
    70 KB · Bekeken: 104

Attachments

• hex5.jpg
    hex5.jpg
    94 KB · Bekeken: 116
  • hex6.jpg
    hex6.jpg
    61,2 KB · Bekeken: 115
  • hex7.jpg
    hex7.jpg
    88 KB · Bekeken: 107
  • hex8.jpg
    hex8.jpg
    92,1 KB · Bekeken: 123
  • hex9.jpg
    hex9.jpg
    61,2 KB · Bekeken: 92
Is dat daar een Sherman prototype en een Chaosbank?

nee rocksteady ik mis het niet,als ik het echt wil hoef ik het gewoon terug te kopen!

en met wat ik nu staan heb mis ik het zeker niet.

Jbusca: ja het is het prototype,maar er zijn er meer geweest hoor een stuk of 8-9.
Edit: de chaosbank bedoel ik,vd filterbank zijn er 40 ongeveer dacht hij mij te hebben gezegt.

ik had gevraagt aan herman het in rack te zetten,het prototype zit eigenlijk in morleys serge .op aandringen heeft die het dan enkele in rack gestopt samen toen die begonnen was met de filterbank.

zijn filterbank was mijn idee (de naam 'Filterbank' ook trouwens,ik noemde het steeds zo en hij luisterde maar ik zij 'stop enkele filters in een rack','als je zoiets maakt verkoopt het als broodjes',het idee had ik gezien van de wavemakers filterbank foto toen in newcombs boek),daarom had ik ook zo 1 van die eerste exemplaren ,samen met velen artiesten in link met renaat van R&S..
(het kan zijn dat morley ook zon custom filter in 1 van zen serges heeft,weet ni meer)

ers taat trouwens een track ergens optforum die ik gemaakt had waarin je die chaosbank hoort,heb het ook vermeld.

Laatst gewijzigd:
Nou ik vind het best indrukwekkende fotos ook die van die RSF enzo :{
Maar als ik het dus goed begrijp hebbe we mede aan jou de FB te danke :) Tis nogal wat om te zeggen zijn filterbank was mijn idee
maar je hebt iig meegedacht. of zit ik er nu naast?

:mexico:

Vette plaatjes!

hey Hex, jij had toch ook een foto met 3 909's?

kun je die nog eens plaatsen? :)

Ja,ik heb de filterbank bedacht ,zelfs dat er 2 filters in moesten zitten als voorbeeld heb ik em dat meegegeven denk ik(nogmaals mijn inspiratie kwam van de wavemakers filterbank)

Herman heeft wel het ding helemaal zelf gemaakt en het geheel toch wel bedacht ,env,adsr,etc.. daar zit ik voor niets tussen,en twas een heel karwei,ik herhinner me nog na vele tel. contacten 2 maand later belde die mij 'tis af',kon het bijna ni geloven.(het is allemaal begonnen toen ik zen kop aant afzagen was om mij een module te maken met de chaos en het filter die morley in zen serge zitten heeft,gebouwt door hem)

Alhoewel dat die nu midi is ook een beetje dank zij mij :),want ik heb hem in contact gebracht met men maat die sterk is in midi programmatie ,lap nogeen derop lol

Ja reso,ik heb die,ik heb een heel dvd vol met pics,en ben van plan zowat alle coole dingen te posten,maar er moeten blijkbaar na elk 2x van men post met 5 addon pics een andere post zijn anders wijgert die de volgende post te aanvaarden.

Attachments

• aa3.jpg
    aa3.jpg
    73,3 KB · Bekeken: 100
  • aa4.jpg
    aa4.jpg
    72,9 KB · Bekeken: 103
  • aa14.jpg
    aa14.jpg
    68 KB · Bekeken: 103
  • aa15.jpg