Een maat van me gaat binnenkort een poging wagen een programmer te maken (waarschijnlijk java) voor mijn SX500 en Redsound Darkstar. Uiteraard kan ik via m'n nanocontroller ook de SX500 aansturen, maar ik wil alles in 1 logisch beeld op het scherm hebben, en eventueel patches in de computer opslaan.
Mijn vraag is nu of er hier mensen zijn die hier ervaring mee hebben. Stel dat we ergens tegenaan lopen waar we hulp bij nodig hebben, dan hebben we een direct lijntje. Dit lijkt me makkelijker dan een heel topic ervoor te moeten openen.
Bvd.
Edit: Misschien dat een moderator "Programmers" in de titel even in "Programmeurs" kan veranderen.
Mijn vraag is nu of er hier mensen zijn die hier ervaring mee hebben. Stel dat we ergens tegenaan lopen waar we hulp bij nodig hebben, dan hebben we een direct lijntje. Dit lijkt me makkelijker dan een heel topic ervoor te moeten openen.
Bvd.

Edit: Misschien dat een moderator "Programmers" in de titel even in "Programmeurs" kan veranderen.
Laatst gewijzigd:

Leuk om te zien. Overigens wel de (spreekwoordelijke) uitzondering: meestal is bijzonder goed aan iemands opleiding en CV te zien of het een hoogvlieger die duidelijk snapt waar het allemaal om draait (in software engineering) of iemand die alleen maar handig is in het aan elkaar knopen van wat dingetjes.