timothy
Stamgast
yo allemaal,
effe een vraagje i.v.m. men mixer.het betreft de KORG D1200MKII.
ik heb deze aangesloten op men pc op devolgende wijze ,
ik heb de out van men hoofdtelefoon gesplitst naar 2 jack's en deze vervolgens in 2 inputs gestoken.
dus als ik een opname doe moet ik die 2 tracks dus uiteraard open zetten.
nu bemerk ik een ruis als er stilte is , zou dit kunnen doordat ik de out van men hoofdelefoon gebruik ?
nu bemerk ik wel op mijn moederbord nog een aantal outs ,
o.a. een coaxial S/PDIF OUT PORT
een OPTICAL S/PDIF OUT PORT
een IEEE 1394a PORT
men sounkaartje is helaas een gewoon kaartje dat bij het moederbord werd geleverd , het betreft een supremeFX II
nu is men vraag devolgende : kan ik niet beter men mixer op 1 van de poorten van men moederbord aansluiten ? want kheb ook een optical in ( op men mixer ) en anders de coaxial S/PDIF OUT naar een jack laten uitgaan en zo aansluiten ?
ik hoop dat iemand raad weet ,
bedankt op voorhand,
mvg,
timothy
effe een vraagje i.v.m. men mixer.het betreft de KORG D1200MKII.
ik heb deze aangesloten op men pc op devolgende wijze ,
ik heb de out van men hoofdtelefoon gesplitst naar 2 jack's en deze vervolgens in 2 inputs gestoken.
dus als ik een opname doe moet ik die 2 tracks dus uiteraard open zetten.
nu bemerk ik een ruis als er stilte is , zou dit kunnen doordat ik de out van men hoofdelefoon gebruik ?
nu bemerk ik wel op mijn moederbord nog een aantal outs ,
o.a. een coaxial S/PDIF OUT PORT
een OPTICAL S/PDIF OUT PORT
een IEEE 1394a PORT
men sounkaartje is helaas een gewoon kaartje dat bij het moederbord werd geleverd , het betreft een supremeFX II
nu is men vraag devolgende : kan ik niet beter men mixer op 1 van de poorten van men moederbord aansluiten ? want kheb ook een optical in ( op men mixer ) en anders de coaxial S/PDIF OUT naar een jack laten uitgaan en zo aansluiten ?
ik hoop dat iemand raad weet ,
bedankt op voorhand,
mvg,
timothy