Opgepast, dit is geen speelgoed.

Lol, dat dit anno 2008 nog bestaat...

Die verrekijker bestaat zelfs uit meerdere onderdelen!

ze verkopen ook dit :D
scanscope450x629.jpg

Semi-nachtvisie?

Daar hadden ze allang de oorlog in Irak mee gewonnen joh

Nee wacht even, ik denk dat Bin Laden een abonnement op de Quest heeft8D

Ach, hij is perfect bruikbaar met alle weer en met stofbuien komt er geen water in, best handig!

... :D

Geniaal man...dat komt waarschijnlijk van zo een surplus chinese container die nooit is opgehaald...met 10.000 verrekijkers erin...kopen ze voor 5000 euro en hopsakee

Zitten hier luizen ofzo?

Ah nu zie ik men post staan,gelukkig is er die kijker.

Ik zit er bijna aan te denken om zo'n apparaat aan te schaffen. al is het alleen maar om te lachen.
En denk maar zo....die synth is over 15 jaar een vette collectors-item en dan 3x in waarde gestegen. Een waar vintage museumstuk heb je dan in je kamer staan. :okdan:

Ik zit er bijna aan te denken om zo'n apparaat aan te schaffen. al is het alleen maar om te lachen.
En denk maar zo....die synth is over 15 jaar een vette collectors-item en dan 3x in waarde gestegen. Een waar vintage museumstuk heb je dan in je kamer staan. :okdan:

Bij een koude winter is dat "echte hout" altijd nog voor andere doeleinden te gebruiken. Met de stijgende energiekosten geen overbodige "luxe"

Ik mag hem van mijn vrouw kopen mits ik al mijn andere apparatuur weg doe, "want dat heb je toch niet meer nodig met zo'n super apparaat!"

Ik zal ook Dave Smith eens een mailtje sturen om hem te vragen waar hij het lef vandaan haalt om een synthesizer met alleen maar houten zijkantjes te verkopen voor zoveel geld terwijl een volledig houten synth nog geen 100 euro hoeft te kosten.

Inderdaad...wij muzikanten zijn gewoon jarenlang afgezet ! Woekerprijzen zijn aan ons doorberekend. Tijd voor een revolutie!
Zie hier nu een synth, bijna gelijkwaardig aan een Fairlght voor slechts 100 euro.
Eens kijken welke 'grote' merken nu nog het hoofd boven water kunnen houden...

Om nog maar te zwijgen van de grote muziekstudio's! Mijn remixen zullen de wereld versteld doen staan!

Zo hee, dus zelfs de 'Bon Zonder Risico' is misleidend :D

Mja, ingeval van de SUPERsynth (of is het Übersynth?) kun je 't ook onder rembours doen..

..zul je zien dat je een plank in verpakking krijgt.. :erm:

Is dit een soort van nieuw "gat" in de markt van de heren van de PABO ?

Die zitten toch ook in Hulst ? :P

Back