Symbiose
Stamgast
Hallo allemaal,
Hier is weer zo'n 'verborgen forummer' die meer leest dan post.
Ondanks dat heb ik wel een trackje in elkaar gezet.
Ben er niet tevreden over, en vind het zelf ook eigenlijk niet echt mooi, maar ik post 'm toch
Het is een beetje vage track, in ieder geval heel wat anders dan wat ik hier vaak hoor, be warned. Ik ben nog bezig met de lyrics, maar dat valt zwaar!
Ik heb niet echt veel kennis van muziekproductie, laat staan dat ik de nodige studiovaardigheden bezit. Meestal klungel ik maar een beetje totdat het aanhoorbaar is. Bijna alle geluiden komen trouwens uit 1 rompler. Drums zijn dus bijvoorbeeld een drama
Het is zo'n beetje m'n eerste probeersel, ik moet nog een hoop leren.
Alle feedback is welkom! Tell me what you think..
Jeroen
www.myspace.com/thenothingunity
Hier is weer zo'n 'verborgen forummer' die meer leest dan post.
Ondanks dat heb ik wel een trackje in elkaar gezet.
Ben er niet tevreden over, en vind het zelf ook eigenlijk niet echt mooi, maar ik post 'm toch

Het is een beetje vage track, in ieder geval heel wat anders dan wat ik hier vaak hoor, be warned. Ik ben nog bezig met de lyrics, maar dat valt zwaar!
Ik heb niet echt veel kennis van muziekproductie, laat staan dat ik de nodige studiovaardigheden bezit. Meestal klungel ik maar een beetje totdat het aanhoorbaar is. Bijna alle geluiden komen trouwens uit 1 rompler. Drums zijn dus bijvoorbeeld een drama

Het is zo'n beetje m'n eerste probeersel, ik moet nog een hoop leren.
Alle feedback is welkom! Tell me what you think..
Jeroen
www.myspace.com/thenothingunity

doorgaan!
Vwb de muziek moet er nog een logischer opbouw in met duidelijke secties. Kun je misschien ook nog een beetje snijden, sommige stukken duren ietwat lang. Andere tip: ga op zoek naar medemuzikanten...bij voorkeur een gitarist, die lekkere metalrifjes echt inspeelt. gitaristen zijn er als water dus daar vind je er zo eentje. maakt de muziek eindeloos gaver en is leuk om samen te werken.
). Dan hoef je je zangeres ook niet meer met teksten over pseudo-Chileense straatmuzikanten lastig te vallen. 

. Ik ga eens kijken of zo'n synthleadje lekkerder is. Bedankt!