Nieuwe trackje under construction

begint goed.. beetje filmisch.. lekker beatje

(ik typ terwijl ik luister..)

ja goed, die beat erop...
misschien is het leuk om die bas iets meer tonen te spelen ipv alleen die paar lange? iets meer funk erin zeg maar..

en misschien nog effe een 2e accoordenschemaatje erin bouwen? track wordt halvewege wat saai...

is wel wat van te maken, maar niet teveel copy-pasten denk ik ;)

thanks voor je reactie.

Dit was idd redelijk wat copy paste om het een beetje langer te maken.
De sub moet iig anders. Daar ben ik het nog niet mee eens. Ook dat andere juno60 basje wat er als eerst bij komt loopt nog niet lekker. Verder moet ik nog wat meer variatie en breakjes bouwen etc.

Oftewel, nog genoeg aan te doen, maar het kon nog wel eens wat worden :D

really feeling die stringsound vanaf het begin, 3-uur-sochtends soundje, diep.
zou de rest vooral ingehouden houden.

eens met trigg, ga voor een meer stuwende baslijn. misschien krijg je dan wat massive attack goed kan, sfeervol als je zacht beluisterd, zwaar rockend bij volume.

Zoals beloofd :D

Lekkere string. Lekker sfeertje. Lekkere beat. Track kabbelt lekker door en luistert lekker weg. Timing van de beat zit me niet heleaal lekker. Krijg het idee dat de kick op tel 1 een beetje achterloopt. Beetje EQ zou je instrumenten goed doen.

Suc6!

Lekkere track s hoor !! :D

Ranixem xentir heeft wat weg van een aantal tracks op het album van Mixmaster mike _ Anti theft device !!

:okdan:

Lekkere track s hoor !! :D

Ranixem xentir heeft wat weg van een aantal tracks op het album van Mixmaster mike _ Anti theft device !!

:okdan:

Bedankt voor het compliment :D Ik ken de cd van Mixm mike niet, die zal ik eens beluisteren.

Ben weer wat verder met de track. Er gaat zang inkomen, wordt ie nog melodramatischer :peukie:

Ouwe koeien.

Heb deze track weer eens wat zitten bewerken met vocals van een vriendin van me en wat extra sounds. Sub bass heb ik nog steeds niet aangepakt, ik was ermee bezig maar raakte alleen maar verder van m'n doel.

Gezien de huidige mogelijkheden met bijlages op het DSF deze keer hier geplaatst.

Ben benieuwd wat de reacties zijn!

Attachments

• Just Silence feat Lita.mp3
    4,7 MB · Bekeken: 77
de eerste kick lijkt inderdaad net wat ms te vroeg.

Errrug lekker man. De basis spreekt mij het meest aan. persoonlijk zou ik het lekker minimaal en sferisch houden. Niet te veel dingen in stoppen.

Stem, string, beginbeatje te gek!
Synthje wat later komt, hardere beat minder.

Ik denk dat het wel vet wordt als je de drums wat in de stereo gooit, lichte galm erbij, synths harder, en meer laag (bas) erin. Mijn vijftig cent..

Thanks voor jullie input. Valt nog mee dat er niets gezegd wordt over de zeer brak opgenomen vocals met een gare mic uit de jaren 80 :D

dat maakt m juist zo goed!

Back