[gespot] geel gespoten tb-303

Die laatste link kon ik al, erg oke enigste wat ik vind is dat ze vaak modificatie doen aan bakkies die in mint conditie zijn en
dat is naar mijn mening erg zonden.

En vervolgens verkopen ze die mint kastjes voor een dollar of 400.. Tel uit je winst.

Het gaat toch om het geluid... ;)

Ik zou hem ook nooit in een andere kleur willen..

Dat wil je bij een vrouw toch ook niet... Smurfin was leuk, maar aantrekkelijk?

Alhoewel, als ze dan een stuk goedkoper zijn.... Het gaat om het geluid.... "aaargh.... gaa dor...." ik bedoel: "Pauw, pauw, pauw!!!"

Ik ging ook ff kijken met google en zag dat die Devil modd met alle opties 1340 US kost en verzend kosten europa 58 US
dus een 2 dehands tb devil van 1600 us op ebay.com is niet super duur.Maar de modificaties heb je wel verschil met de jaren dat ze bezig zijn :)Ze zijn begonnen in 1996.

Bij dat soort doosjes zou ik op de tweedehandsmarkt altijd argwaan krijgen. Het is net als auto's. Een auto die vanaf de fabriek zilver was gespoten, maar door een ander later in fel gele lak is gezet... Onder de mooie buitenkant een verotte binnenkant??? :erm:

vieze dingen, die moet ik niet,liefst toch gewoon in origenele staat... modificeren doe ik zelf wel als het moet ;)

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Bij dat soort doosjes zou ik op de tweedehandsmarkt altijd argwaan krijgen. Het is net als auto's. Een auto die vanaf de fabriek zilver was gespoten, maar door een ander later in fel gele lak is gezet... Onder de mooie buitenkant een verotte binnenkant??? :erm:

Zoals aardbeien bij knopjes? ;)

tb-303 resource/info

tb-303 resource/info

pagina over tb-303 mods tegengekomen bij toeval,
zeker handig/interessant , oa info over de 'acid bitch' Mod, alsmede devil fish en Borg.

groetz, R & B.

Attachments

• 303umbau11.jpg
    303umbau11.jpg
    88,9 KB · Bekeken: 131
Die gek staat dus al die cases te frezen.
Volgens mij is het zelfs goedkoper om een 3d laser model te laten maken vanaf een computer modelletje.
Tis maar wat je leuk vind, maar meer dan 400 eur voor zo'n kleurenkaastje is wel erg duur

Beetje erg duur ja. Is dit de enige persoon die 303-cases maakt of zijn er meerdere?

Origineel geplaatst door JohnnyBusca

Alhoewel, als ze dan een stuk goedkoper zijn.... Het gaat om het geluid.... "aaargh.... gaa dor...." ik bedoel: "Pauw, pauw, pauw!!!"

Dat eerste geluid kan ik maar uit 3 dingen halen ;)

1 vrouw
2 Sampler
3 Man (nie mijn favo overigens...)

Back