sh-101 of ms-10

"the joker ! " :halleluja

"the joker ! " :halleluja
Ja de Joker.
Ik wou toch effe doorgaan over die MS10. altijd gedacht dat dat zo'n spacey synth was. Heb lang geleden, ergens in 1990, een band gezien dien dat gebruikte. Die gebruikten het zuiver als UFO geluidjes producerend ding.
Nu hoor ik mensen in deze draad zeggen dat je er bassen uit kunt halen. Kun je dat laten horen?
Dat andere fragment was een imitatie van een TB303. Wist ook niet dat dat ermee kon. Een Sh101 zou ik er wel zo bij willen hebben.

ow ik als draad starter heb uiteindelijk gekozen voor geen van beiden :D.... tis een x0xb0x geworden

haha
ook een goede keuze
asje idd met bv een ms20...en mc 202 en xox box nog geen acid kan maken

met deze drie ben je net zoveel kwijt asje egte tb

weird
:Z................:doei::doei:

nou, wat is dat nou, ik hoor toch echt wat juno-106 chorus er door, dat is valsspelen he, maar die ms bas is wel erg lekker....en bas.

Ik heb net de SH-101 verkocht voor de astronomische prijs van 550 eurootjes - maar hij was dan ook voorzien van filter- en modulatie-ingangen - en ik heb er nog geen spijt van, gezien wat ik al in huis heb. Als ik moest kiezen tussen de MS-10 en de SH-101 zou ik toch voor het rijkere signaal van de SH kiezen. De MS-10 heeft maar een golvorm als uitgangssignaal. Maar eigenlijk heb ik al gekozen want ik houd mijn MS-20 en 50.

Back