Mijn studio annex crib XIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Altijd lekker, studios kijken in deze thread :{
Tijd voor een eigen update!! K'heb ondertussen een hele mooie Mono/Poly erbij via een super-:okdan:-DSF-lid. Dus die moeten we ff showen ;)

Monomachine gaat morge naar een nieuwe eigenaar ;{

Attachments

• DSC_1324.JPG
    DSC_1324.JPG
    167,5 KB · Bekeken: 123
  • DSC_1327.JPG
    DSC_1327.JPG
    182,6 KB · Bekeken: 125
  • DSC_1331.JPG
    DSC_1331.JPG
    208,2 KB · Bekeken: 122
  • DSC_1330.JPG
    DSC_1330.JPG
    219,8 KB · Bekeken: 123
Hey RSB, ook geen gebrek aan keys daar, en lekker ruim ook :okdan:

Jeuzis wat een vette studio´s allemaal zeg, zonde dak destijds al mijn spul had verkocht.....naja, hier is mijn compacte "on the go" studiootje :P ik en mijn vriendin zijn pas verhuisd, dus het zal uiteindelijk wel wat gezelliger worden en mischien dat ik wat meer synths erbij neem weer, maar voorlopig krijgt mijn laptop al het zware werk te verduren :)

212999185_5_K0jf.jpeg

Laatst gewijzigd:
@ Absynth, ik zie dat je toch je 909 maar heb verkocht? nog geen spijt?

@ Kalusi & Rsb, zeker mooie studios! geen gebrek aan acid zie ik wel :dj:

mooie hokken allemaal hier!

hoop dat ik in de komende weken even alles goed neer kan zetten hier, nu 1 grote zooi hier... :)

@Resonance, nee van de 909 heb ik geen spijt dat die weg is, ik deed meer met samples etc. en nu met drumazon, das qua 909 zat voor mij, alleen heb ik spijt dak em destijds niet tegen een 808 had geruild (moet het nu doen met de zwaar tegenvallende nepheton), ik had toen een mooi aanbod gekregen, of tegen een machinedrum, dat lijkt me nog steeds een waanzinnige drumbak, en die komt zeker!

qua weirdo drums doe ik het nu nog maar ff met de electribe r zoals je ziet hehe.

absynth heeft u een naam van de lampen?

dit is mijn setup ...

my_corner.jpg

flightcase.jpg

absynth heeft u een naam van de lampen?

Ik wel:

Philips Imageo Light strip COLOR (je hebt ze ook in 't wit)

imageo_lightStrip.jpg

Is een centimeter of 30 en ook in faderstand te zetten. En uiteraard te koppelen (dan maar 1 adaptor nodig) Ze zeggen max. 2 koppelen, maar 3 lukt ook (heb ik getest)

Prijs is rond de 35,-

2 zoidsity Thnx

Euhm, die lightstrips bij de ikea hebben natuurlijk weer zo´n vage zweedse naam, maar die weet ik zo ff niet meer uit mijn hoofd, het was iig een setje van 4 strips en een regelaar, je kan 7 verschillende kleuren kiezen of in een snelle of langzame faderstand zetten, je had ook van die soort ronde lampjes die je overal op kon plakken met dezelfde kleuren.

het pakketje kostte me 49,95 en de witte strips waren 29,95 voor een setje van 4.

je had ook enkele witte strips voor 9,95

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back