Mijn studio annex crib XIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik zag pas bij de praxis philips led peertjes -normale fitting, passen in elk armatuur- die van kleur veranderen. Maar volgens mij zijn die niet vast te zetten op een kleur, dat vind ik dan weer jammer. Zelf hebben wij in de woonkamer zo'n living colors lamp, zijn wel vrij duur.

130 euro vind ik idd ff iets te duur voor een sfeerlamp, wilde hem wel kopen, maar ik wacht ff tot ze in de aanbieding zijn bij de media markt ofzo... ;)

Nu is er een black edition, nog duurder. Die losse peertjes waren maar iets van €5 euro.

Nu is er een black edition, nog duurder. Die losse peertjes waren maar iets van €5 euro.

Jip, die black heeft als ENIG verschil dat de buitenkant zwart is... DUS duurder.. :stupid

@ elektrovolt: echt een studio naar mijn hart, erg mooi :halleluja

Fijne analoge spulletjes, tape recorders en een vintage mengtafel - wat wil een mensch nog meer ;)

Mijn tijdelijke rommelhok (de woonkamer dus)... natuurlijk even netjes opgemaakt voor de foto...

En let speciaal even op het mooie decoratieve tafelkleed.

Attachments

• DSC01849.jpg
    DSC01849.jpg
    197,4 KB · Bekeken: 115
M'n fotocamera is een goedkoop kutding en ik kan er nog niet zo goed mee overweg. Maar zo ziet het er ongeveer uit.

sfeer.jpg

Nog een 'parkinson' in't donker shot.

donker.jpg

M'n fotocamera is een goedkoop kutding en ik kan er nog niet zo goed mee overweg. ...

Valt best mee hoor; geeft een goeie indruk.

Mooi Fuse! :okdan:

Heerlijk die ruime studios!

Maar weer eens een update van mij. Na aanschaf van mengpaneel en een complete re-wiring ziet het er sinds vandaag bij mij zo uit:
studiototal.jpg

Belangrijkste toevoegingen van de afgelopen maanden: nieuwe PC met 2 Samsung 22" widescreen monitoren en Wacom Intuos3, Soundcraft MPM20, Sherman Filterbank 2 en een Akai S5000.

IMG_6388.jpg

IMG_6389.jpg

IMG_6392.jpg

IMG_6383.jpg

En de zooi nu is nog veel groter. :P

We zijn na 5 jaar weer gisteravond begonnen. Dikke duim dus.
kHeb van de week stalen tafels gekocht, 35 euro en 2 gebroken ribben: prima deal.

En na 5 jaar de hele zooi weer op gaan bouwen. Maat gebelt van toen. Foto's van gisteravond; maar je kan je niet voorstellen wat er gebeurt met spullen als ze 5 jaar niet hebben aangestaan.

Rookmachines, smijten, gooien, auto's: geen probleem.
Maar paar jaar van stroom af, en je weet niet wat je meemaakt.

1 van de MKS-50s over de zeik. Versterkers helemaal de weg kwijt.
Mengpaneel hele kanalen foetsie, alles kraakt, knoppen liggen eruit, Aardbrommen op apparaten. Klikkers weg.
Nord pitchbend en wheel liggen deruit, speakers liggen alle ferro-fluid tweeters deruit, DEP-5 overleden, en we zijn nog maar halverwege.

Hebben 2 vuilniszakken kabels weggedondert en nog 2 flightcases niet eens geopend.

Laatst gewijzigd:
kan me niet voorstellen dat je de spullen op een nette manier bewaard heb dan :P

hebben ze stof en/of vocht liggen happen dan?

Zo was het

IMG_0024.jpg

Zo is het nu

DSC_0103.jpg

De mixer, mc303 heb ik nog, en er is een oxygen8 bijgekomen en een mpd. De microkorg staat te koop, en er komt een Alesis Ion in de plaats.

attachment.php

ex studio hex

Attachments

• elco2.jpg
    elco2.jpg
    108,8 KB · Bekeken: 116
Het gaat om het resultaat en niet om de spullen die je gebruikt, maar toch krijg ik een naar gevoel bij die lege 'laptopstudio's'. Het is 100% onderbuik, maar voor mij is het net als een schildersatelier zonder ezel of palet.

Op het moment dat ik dit typ besef ik me dat ik klink als mijn vader.

Oh jee.

Dat gevoel had ik ook. Daarom dat ik terug meer hardware aangesloten heb de laatste tijd. Maar in de winter is het makkelijk om niet vast te hangen aan hardware in mn niet-verwarmde studio, maar om dan de mogelijkheid te hebben om enkel de laptop en controller te gebruiken lekker warm in de woonkamer...

Binnenkort nieuwe studiofoto met méér hardware.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back