organix
Synth DIY Goeroe
Het is niet echt een standaard potmeter, maar je zou eens aan Senso www.vintageplanet.nl kunnen vragen of hij iets heeft liggen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
enorm bedankt voor alle hulp!!!!!!!!!!!Ja, hij geeft langs 1 kant niet meer door. Het lijkt wel alsof een borstel van de potmeter langs één kant is afgebroken ofzo. Valt dit nog te vervangen?
Ik heb vandaag net de nieuwe bender binnengekregen van Senso.
Maar...
De miserabele JX-3P is opnieuw beginnen te brommen op de achtergrond bij de noten zo blijkt, de soort van geestbrom alsof het zijn eigen leven heeft... Volgens mij is hij stilaan klaar voor het grofvuil!

Volgens mij is hij stilaan klaar voor het grofvuil!

Dat zal wel meevallen. Laat anders gewoon eens iemand anders er naar kijken![]()

Ik heb vandaag net de nieuwe bender binnengekregen van Senso.
Maar...
De miserabele JX-3P is opnieuw beginnen te brommen op de achtergrond bij de noten zo blijkt, de soort van geestbrom alsof het zijn eigen leven heeft... Volgens mij is hij stilaan klaar voor het grofvuil!
. Ik ben nog maar een studentje hoor. Als het echt zou gaan om een serieuze reparatie van een goede synth zal ik niet twijfelen jou te contacteren hoor Mike!