Hoe Korg Legacy opnieuw installeren

Hyper5nic

heeft electronische roots
Sinds augustus 2007 is het niet meer mogelijk om de oorspronkelijke Korg Legacy te registreren via de Korguser-website. Het ip-adres is veranderd. Daar ben ikzelf te laat bij uit gekomen. Weet iemand hoe ik mijn software-bundel toch terug kan registeren op mijn nieuwe pc? Ik heb nog maar 9 dagen (van 10-dagen trial) te gaan en dan is die onbruikbaar. Registratie is dan niet meer mogelijk!

Ik ben daarna alvast van plan te upgraden naar de versie met USB-key, omdat de nieuwste versies hier al mee werken.

:okdan: Dank voor alle hulp alvast.

Greetz, Hyper :doei:

Sinds augustus 2007 is het niet meer mogelijk om de oorspronkelijke Korg Legacy te registreren via de Korguser-website. Het ip-adres is veranderd.

Misschien heb je niet goed gekeken, maar de mogelijkheid tot re-issue staat nog steeds op de korguser site. Het kan zijn dat de online registratie vanuit de software niet meer werkt, maar offline registratie zou geen probleem moeten zijn. Wat wel een probleem kan zijn is dat Korg je geen licentie geeft voor een tweede PC (tweede locking code).

korgusernet.jpg

Ik heb het even gecheckt, om zeker te weten dat ik geen onzin praat :D

Na "License Authorization" kiezen voor "Using another computer". Dan handmatig een re-issue doen en de License Code overtikken.

Re-issue probleem

Re-issue probleem

Hallo Etaoin, dank je voor je snelle reactie op mijn vraag.

Ik kan mezelf niet registreren op de Korguser website. Dit komt geloof ik doordat ik dit pakket kocht via ebay, van de eerste gebruiker in Brussel. Zijn e-mailadres kan ik misschien nog vinden. Misschien stuurt hij me de code of geeft hij me toegang tot zijn Korguser-account.

Denk je dat er een andere mogelijkheid is dan de deze? Hacken zou ik dit niet graag doen. Ik betaalde er nl 234 eurootjes voor en zou het erg vinden moest het net door een hack onbruikbaar worden.

:okdan: Alvast bedankt voor me hiermee te helpen.

Greetz, Hyper :biertje:

Zonder die login wordt het lastig denk ik; raar dat hij die niet meegegeven heeft, dat suggereert zowat dat hij de software zelf ook gewoon nog gebruikt. Hoe heb je hem tot nu toe gebruikt dan?

Je hebt volgens mij voor de upgrade naar de dongle-versie ook de login nodig die bij de registratriecode hoort...

Korg Legacy registratie

Korg Legacy registratie

Tja, ik kocht de Legacy zonder te weten dat die een vrij recent systeem nodig heeft met Windows XP. Ik redde me tot dan met een ouwe P3 met Win ME. Nu gebruik ik eentje die van mijn schoonbroer komt. Een AMD Sempron +3400 en de trial loopt hier momenteel best goed. Zelfs met Direct-driver voor geluid.

Ik vond de link naar 're-issue configuration' niet, en vermoed dat dit enkel gaat als ik ook een account heb.

De vorige eigenaar stuurde ik net bericht via z'n ebay-account. Als hij zijn Korguser-account aanpast met mijn gegevens (e-mail en zo) kan ik die overnemen en verder een re-issue cfg uitvoeren.

Ik hoop dat hij snel reageert maar ben van plan tussendoor nog iets te sturen om zo zijn aandacht te krijgen. Tenslotte resten er me nog maar 8 dagen om te registreren.. .

Bijkomend vraagje. Welke instrumenten gebruik je zelf zoal?

Greetz, Hyper :mexico:

Hulp bij installatie graag. Trial eindigt over één dag.

Hulp bij installatie graag. Trial eindigt over één dag.

:frons: Wat kan ik doen als de vorige eigenaar niet reageert op mijn vraag om hulp om de software te installeren? kan ik bijvoorbeeld Korg zelf contacteren om een nieuw registratie-nummer te verkrijgen?

Ik ben inmiddels verknocht aan de klank en synthese-mogelijkheden van dit pakket en met de gedownloade ASIO4All-driver, is de latency ook verwaarloosbaar.

:okdan: Alvast bedankt voor iedere hulp, :halleluja:

greetz, Hyper

Volgens mij is de licentie van de Korg plugins niet (of erg moeilijk) overdraagbaar.
Is al heel veel over geschreven btw. op verschilende fora.

Waarschijnlijk heb je dikke pech.

Korg Legacy registratie

Korg Legacy registratie

:P Even een update over mijn 'her'-installatie.

Gelukkig reageerde de vorige eigenaar. Ik heb zelf een en ander opgezocht op de Korguser-pagina's en geloof dat het nog gaat lukken. Dit weekend komt hij terug uit Engeland en gaan we 't proberen.

Niet een 'echte' overdracht maar wel door het e-mailadres en paswoord te veranderen in dat van de nieuwe eigenaar, in dit geval mezelf, zodat ik toegang krijg tot de account en eventueel een upgrade kan doen.

:D Nu, duimen dat het nu nog lukt, hé.

Vraagje: Heeft iemand hier ooit al eens zijn Legacy verkocht en hoe kon die nieuwe eigenaar deze dan registreren en gebruiken?

greetz, Hyper :mexico:

Ik heb eens van iemand op het forum de Legacy gekocht en had inderdaad ook het probleem dat de licentie op zijn email adres stond.
Hij heeft mij toen zijn gegevens voor de korg site gegeven waarna de registratie wel goed ging.
En dat was de Legacy met dongle!!

Back