Is de tr-909 echt zo onvervangbaar?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik heb zoiets van waarom voor veel geld een 909 als je voor 570 een vermona drumsynth mkIII kan kopen waar(vind ik)een veel heftigere sound in zit. Tr 505 er aan als sequencer en klaar is clara.

Laatst gewijzigd:
een vermona klinkt totaal anders dan een 909. als je en een 909 sound wilt, koop dan een 909. of anders een clone (jomox, 9090, drumstation) als je dat goed genoeg vind.

Blallblablalalblaala 909 blalbalbalaalalblaaa niet 909.......vervangbaar? :confused:

Blallblablalalblaala 909 blalbalbalaalalblaaa niet 909.......vervangbaar? :confused:

Blablablablabalabla 909 blbalbalabalablalalalbalbalbblablabla niet 9090 ghhehehehe bs...:dj:

Mja, in een mix hoor je niet eens of er een originele 909 inzit dus die bedragen van tegenwoordig zijn belachelijk

Die zal wel bij Customsynth.co.uk gemaakt zijn.

attachment.php

Tja, ze spuiten de kast gewoon over die gasten.
Opzich als je een gare verroeste kast hebt kunne zij het ook weer
terug in originele staat brengen ;) kost wel wat bij die gasten btw.:(

Attachments

• Zwarte909.jpg
    Zwarte909.jpg
    96,8 KB · Bekeken: 96
Ik heb zoiets van waarom voor veel geld een 909 als je voor 570 een vermona drumsynth mkIII kan kopen waar(vind ik)een veel heftigere sound in zit. Tr 505 er aan als sequencer en klaar is clara.
als je creatief bent doe je dat idd...

En anders ben je dus niet creatief...? enfin..

Dus maw de 909 bezitters zijn niet creatief? :dubbel:
jij bent toch creatief... of niet? :D

meteen daaronder bevestig je het alsware, maareuh begrijp me niet verkeerd. geen kwaad ofzo k?

:peukie:

Die zal wel bij Customsynth.co.uk gemaakt zijn.

attachment.php

Tja, ze spuiten de kast gewoon over die gasten.
Opzich als je een gare verroeste kast hebt kunne zij het ook weer
terug in originele staat brengen ;) kost wel wat bij die gasten btw.:(

het blijft een lelijk ding

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back