6 trak
?ILLEGAL QUANTITY ERROR
en wat bepaald de sound? pcies, hetgeen er gespeeld word...mja ik vind sound belangrijker dan inhoud..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
en wat bepaald de sound? pcies, hetgeen er gespeeld word...mja ik vind sound belangrijker dan inhoud..
en wat bepaald de sound? pcies, hetgeen er gespeeld word...
Oorspronkelijk geplaatst door RSB
die "poing" komt naar ik weet uit een mondharp.
We kunnen het anders the man himself vragen natuurlijk
@Cypher ??als er niets gespeeld word heb je ook geen materiaal om te mixentuurlijk niet, de melodie bepaalt toch niet de sound?

Vergeet niet al die mensen die geen pc hebben maar alles met hardware sequencing doen w.o. ondergetekende. Die gaat het niet alleen om het geluid, hoewel dat vet blijft, die gaat het om de hands on bediening. Dat geldt niet alleen voor de 909 maar ook voor de rest van de meuk.
Wat heb je aan software als je geen pc hebt? Of draait dat ook stand aloneToch valt hier wat voor te zeggen, hands on bediening is prima om inspiratie op te doen en nieuwe dingen bij toevalligheid te ontdekken, maar als je weet wat je wil of waar je naar toe wil is dat niet meer zo belangrijk en is software of een ander (goedkoper) alternatief vaak net zo bruikbaar.

Vergeet niet al die mensen die geen pc hebben maar alles met hardware sequencing doen w.o. ondergetekende. Die gaat het niet alleen om het geluid, hoewel dat vet blijft, die gaat het om de hands on bediening. Dat geldt niet alleen voor de 909 maar ook voor de rest van de meuk.

Dat jij hem alleen maar goed vindt klinken als je dat soort geestverruimende middelen op hebt betekent niet dat iedereen dat vindt. Ik vind hem zo ook lekker klinken.De Roland TR-909 heeft zijn succes te danken aan party drugs.
Compleet nuchter klinkt het gedrocht nergens naar. Echter na het toedienen van narcotica als coke, xtc of speed klinkt het ineens als de hemel in de hel. Vandaar ook het succes. De opkomst van de partydrugs als xtc eind jaren 80 in de dans scene viel samen met het gebruik van de TR-909 drummachine in housenummers die destijds veelvuldig vervaardigd werden.
nou nuchter klinkt ie wel goed hier anders:
Adamski & Seal - Killer
Dat jij hem alleen maar goed vind klinken als je dat soort geestverruimende middelen ophebt betekent niet dat iedereen dat vind. Ik vind hem zo ook lekker klinken.
![]()